کیهان: علی کریمی و مهران مدیری مانند تصویر هیتلر فقط دستشان را در حمله جلو می برند و می گویند در خیابان بمانید/ این نظام و انقلاب با داستان و شوخی برخی سلبریتی ها از بین نمی رود.

کیهان: علی کریمی و مهران مدیری مانند تصویر هیتلر فقط دستشان را در حمله جلو می برند و می گویند در خیابان بمانید/ این نظام و انقلاب با داستان و شوخی برخی سلبریتی ها از بین نمی رود.

روز جدید روزنامه کیهان درباره عملکرد هنرمندان و ورزشکاران در رویدادهای اخیر می نویسد: همه این افراد باید پاسخگوی نقش خود در این آشوب باشند. همه باید در دادگاه پاسخگو باشند وگرنه این روند همان طور که بارها تکرار شده تکرار می شود.

این روزنامه نوشت: مهسا امینی دختر جوانی بود که آرزوهای کوچک و بزرگ و شیرینی داشت اما با مرگ نابهنگامش هم خانواده اش را تحت تاثیر قرار داد و هم همه ملت و مسئولان را تحت تاثیر قرار داد و همه این آرزوها را با خود به زمین برد اما درس بزرگی گرفت.» و اینکه این نظام و انقلاب با تاریخ چند نفر از افراد مشهور نابود نخواهد شد

سلبریتی ها افراد با نفوذی هستند که این نفوذ و شهرت و ثروت را از طریق این ملت و نظام انقلابی و مسلمان به دست آورده اند، اما حالا عده ای به این شهرت و شهرت و ثروت وسواس افتاده اند و توهمات درشتی در سر دارند و فکر می کنند که می توانند رهبر و رهبر شوند. رهبری یک جامعه

سلبریتی هایی مثل علی کریمی و مهران مدیری و دیگران که کمی به قیمت پول و ثروت یا اقامت و شهروندی بیشتر نبودند، هیزمی به آتش زدند یا یکی از سردمداران اصلی دشمن برای آشوب های خیابانی شدند.

این بار سلبریتی ها به شدت آبروی خود را از دست دادند و ندانسته و ندانسته فریب خوردند در حالی که واقعیت این تبلیغات رسانه ای با رمز مهسا امینی خونخواهی برای مرگ نابهنگام دختر جوان بود زیرا مرگ این بانوی جوان ربطی به ارشاد نداشت. پلیس و گشت و ادعای حمله یک ادعای پوچ بود که برای جلب احساسات جوانان مطرح شد.

مرگ امثال مهسا امینی و حتی کل جوانان کشور و تباهی آینده آنها برای علی کریمی، مهران مدیری و دیگر بزرگان مهم نیست، کسانی که مال و ثروتشان را گرفتند و این اغتشاشات را در سرزمین بیگانه و دشمن طراحی کردند. ماه‌ها قبل از خلیج فارس خوششان می‌آید و فکر می‌کنند هیچ تهدیدی تهدیدش نمی‌کند و فقط دست‌هایشان را جلو می‌اندازند و می‌گویند در خیابان بمان و به آشوب ادامه بده! اما چرا؟

مهسا امینی دختر جوانی بود که آرزوهای کوچک، بزرگ و شیرینی داشت اما با مرگ نابهنگام خود خانواده، تمام ملت و مسئولین را تحت تأثیر قرار داد و همه آن آرزوها را با خود برد اما درس بزرگی از خود به جا گذاشت و آن این است که رژیم و انقلاب با داستان ها و یاوه گویی های برخی سلبریتی ها از بین نمی رود و همه این افراد باید پاسخگوی نقش خود در این هرج و مرج باشند. همه باید در مقابل دادگاه پاسخگو باشند وگرنه این روند تکرار می شود، همانطور که بارها تکرار شده است».

دیدگاهتان را بنویسید