پیشنهاد تیم ملی سوریه از علی دایی / شرایط دایی: بعد از بازی با ایران در مذاکرات بمانید.

سوریه در آخرین دیدار مقابل عراق با تساوی به پایان رسید و تنها دو امتیاز با عراق و امارات فاصله داشت. آنها همچنین سه شکست مقابل ایران، لبنان و کره جنوبی متحمل شدند که البته همه آنها به تفاضل گل نزدیک بود.

در این شرایط و در حالی که شنیده ها حاکی از آن است که نزار محروس که پس از دیدارهای مقدماتی جایگزین نبیل معل سرمربی تونس شده است، به احتمال زیاد این کار را از دست خواهد داد. سرمربی سابق تیم ملی و فوتبال سوریه که یکی از نام های مطرح این کشور است، در حال حاضر در وضعیت ناپایداری روی نیمکت قرار دارد و می تواند در بازی برگشت فرد دیگری را به جای خود ببیند.

اما خبر جالب در این زمینه این است که فدراسیون فوتبال سوریه با علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی تماس گرفت تا او را به خدمت بگیرد و هدایت تیم ملی دایی را تحویل دهد.

مذاکرات پس از شکست سوریه از لبنان آغاز شد اما با توجه به اینکه دایی اعلام کرده است که اگر اتفاقی بیفتد پس از بازی با ایران خواهد بود، از سرگیری مذاکرات به آینده موکول می شود و ممکن است به نتیجه ای منجر شود که به دنبال آن هستیم. دور مذاکرات بین طرفین آغاز خواهد شد.

جالب است بدانید سوریه پیش از این از مربیان ایرانی استفاده کرده و جلال طالبی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 برای مدت کوتاهی هدایت تیم ملی فوتبال سوریه را بر عهده داشت. او کمتر از یک سال پس از جام ملت های آسیا 2000 لبنان روی کار آمد و البته دوران ناموفقی را در آنجا سپری کرد.

آخرین تلاش علی دایی حضور در سایپا بود که تیمش سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست آورد اما پس از آن به دلایلی دایی از فوتبال ایران رفت. صحبت هایی در مورد پیوستن او به اورتون به عنوان مربی وجود داشت که این اتفاق افتاد. دایی سابقه یک قهرمانی در لیگ برتر و دو جام را نیز دارد.

باید دید نتیجه این تماس ها و مذاکرات چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید