مدافع ملی پوش استقلال در دروازه های خروج/ عارف در راه لیگ قطر; شما نمی توانید آبی بمانید!


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883152

با هر حسابی به نظر می رسد به زودی حضور مدافع تیم فوتبال استقلال در جمع آبی پوشان به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ عارف غلامی، مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال که در هفته های اخیر تمدید قرارداد یا پایان همکاری اش با تیم فوتبال تهران باعث نگرانی بسیاری از هواداران شده بود، پس از روزها امتناع از دادن پیام، سرانجام سکوت خود را در اینستاگرام شکست. مصاحبه.

غلامی در استوری در صفحه شخصی خود نوشت: همان طور که در مطلب قبلی به شما گفتم باز هم تاکید می کنم که اولویت من برای بازی در ایران فقط استقلال است و به قولی که داده بودم عمل می کنم. جمعه هفته گذشته به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت دادم و روز دوشنبه برای نهایی شدن قرارداد نماینده ام نیز به باشگاه دعوت شد. در نهایت صبح سه شنبه برای امضای قرارداد به باشگاه می روم و همان روز در تمرین تیم حاضر می شوم. من شاغل نیستم همانطور که قبلا هم اعلام کردم شاید اولویت باشگاه ادامه همکاری با من نباشد. برخلاف نوشته‌های برخی رسانه‌ها، طی یک روز گذشته برای بازدید از هتل محل اقامت مدیران با من تماسی نگرفته‌اند و اخبار منتشر شده کاملاً خلاف واقع بوده است.»

آنچه گلمی در این ماجرا به آن اشاره کرد، عدم تمایل احتمالی باشگاه برای تمدید قرارداد است. البته شاید مدیران استقلال بعد از خواسته های اولیه این مدافع که در آخرین اردوی تیم ملی هم حضور داشت، قصد دارند کمی با او برخورد بیشتری کنند یا به این بازیکن فشار بیاورند.

مذاکرات مستقیم شماره 5 آبی ها در شرایطی انجام شد که این باشگاه 2 گزینه سامان فلاح و رایان تفضلی را روی میز قرار داده است. مدافعانی که با باشگاه مرتبط شده اند و هزینه و کیفیت جذب آنها برای باشگاه و هواداران قانع کننده است.

البته در این بین شاید پیشنهاد مالی جذاب باشگاه عربی قطر به عارف غلامی باعث جدایی او از استقلال شود. بررسی ها نشان می دهد مبلغ پیشنهادی باشگاه عرب قطر به غلامی حدود 800 هزار دلار یعنی بیش از 23 میلیارد تومان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید