جدایی عارف غلامی از استقلال قطعی شد مدافع مس رفسنجان در راه استقلال

عارف غلامی پس از چهار سال حضور مستمر در استقلال و تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر با آن تیم، در شرایطی قرار گرفت که قراردادش تمدید نشد و در آستانه جدایی از آبی پوشان قرار گرفت اما با وجود حذف. از موانع سر راه او برای ادامه بازی در این تیم قطعا در لیست جواد نکونام نخواهد بود.

عارف غلامی که در چهار فصل گذشته عملکرد خوبی در استقلال داشته و علاقه مند به ادامه حضور در جمع آبی ها بود، ظاهرا شرایط بازگشت به لیست آبی ها را پیدا کرده و می تواند در باشگاه محبوبش به دوران خود ادامه دهد اما جواد نکونام نظر مثبت برای ادامه حضورش در تیمش دارد.

این مدافع 26 ساله که فصل گذشته 22 بار در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت و طبق اخباری که به خبرنگار “ورزش سه” رسیده بود، جایی در لیست جواد نکونام ندارد و قطعا قراردادش تمدید نخواهد شد. .

علی حطر سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در بیرون از دفتر این باشگاه در پاسخ به سوال یکی از هواداران مبنی بر حل مشکل عارف غلامی در یک کلام گفت بله، بنابراین شایعه بازگشت این مدافع به باشگاه استقلال وجود دارد. آبی ها اما نکونام نظر مثبتی درباره ادامه حضور این بازیکن در استقلال ندارد.

استقلال در حال حاضر محمد حسین مرادمند و آرمین سهرابیان را به عنوان دو مدافع میانی تخصصی خود در اختیار دارد و با پایان یافتن همکاری رافائل سیلوا با آبی ها و تمدید نشدن قرارداد عارف غلامی، مطمئناً این باشگاه برای جذب بازیکن جدید در این پست اقدام خواهد کرد. در داخل کشور موجود است، گزینه های کمی برای آبی ها باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید