همه دیدند که عارف غلامی در دربی توپ را با سر به ستاره پرسپولیس رساند

همه دیدند که عارف غلامی در دربی توپ را با سر به ستاره پرسپولیس رساند

عارف غلامی در فهرست جواد نکونام برای فصل آینده حضور ندارد. رافائل سیلوا هم مناسب جواد نیست و این سلیقه حق هر مربی است که تیم محبوبش را ببندد. حالا چه اتفاقی می افتد که یک مربی باید خواسته ها و افکار خود را محدود کند و تیم را به خواست فضای مجازی ببندد؟ این درسته یا نه؟

دلال ها شایعه می کردند که فلان تیم فلان بازیکن را می خواهد و قیمت آن فرد بالا می رود. اما الان با کلمه «نمی خواهند» قیمت را بالا می برند! در دهه 1970 فیلم ها ممنوع شد. بلافاصله عده ای با شایعه توقف کارشان در بازار ظاهر شدند و چه سودی عایدشان نشد! پس از اعلام رسمی و عمومی مبنی بر اینکه جواد جایی برای عارف در لیست خود ندارد، شایعه ای ایجاد کردند مبنی بر اینکه عارف غلامی به خاطر پست هایی که در صفحه شخصی اش گذاشته بود محروم شده یا حداقل اجازه ادامه بازی برای آبی پوشان را نداده است! جایی که؟ در فضای مجازی!

چون در دنیای واقعی همه دیدند که عارف در دربی با سر عیسی به خانه رفت و همان روز پرونده اش را بست. راستش اگر من و شما جای نکونام بودیم آیا چنین بازیکن ناامنی می خواستیم؟ یا سید حسین حسینی که هیچ استقلالی دوست ندارد او را به تیم خود ببرد. بحث ما شخصی نیست. فوتبال بی رحمانه است و لازم نیست همیشه در اوج باشید. روی هر مناسبتی تمرکز نکن، باشگاه تا حدودی با شما مخالفت می کند و بعد تمام می شود.

این یک واقعیت است که جواد نکونام نام عارف غلامی را در لیست تیمش برای فصل بعد قرار نداد. این به خاطر اشتباهاتی است که او در فصل گذشته در آبی پوشان با آن مواجه شد. به خصوص در دربی که مقابل بعیسی آل کثیر همه را ناامید کرد و همان توپ تبدیل به گل شد و اینجا بود که آبی ها شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست دادند. اینجا نه وزیر پرسپولیس یا بی عدالتی!

همانقدر که برای فریب مردم و فرار از خشم هواداران بهانه می آوریم، خودمان می دانیم چه خبر است! همه استقلالی ها می دانند که اگر ساپینتو بماند – حتی خودش! – امسال عارف و سید را نخواست. چنانکه سیاوش یزدانی را نخواست. این همان دنیای واقعی است که بازیکنان بابت آن ماهی دو میلیارد دستمزد می گیرند و ربطی به فضای سرگرمی مجازی ندارد!

محمدحسین مرادمند، سید مجید حسینی، عارف آغاسی و سامان فلاح در لیست خرید استقلال هستند و حداقل از نظر شهرت بهتر از عارف هستند. این پست اینستاگرام چند کیلو است؟

دیدگاهتان را بنویسید