حمله مقدس به وزرا: شما نمی توانید استعفا دهید

حمله مقدس به وزرای ریاست جمهوری: شما نمی توانید استعفا دهید

جواد کریمی کودوسی در مصلای نهم دی اهواز:

امام راحیل فرمودند حفظ نظام اسلامی یک واجب است و ما به داشتن انقلاب فاطمی افتخار می کنیم.

* ما نگذاشتیم امام این انقلاب روزی از ما گلایه کند. مردم ایران همیشه در صحنه حضور دارند و هرگز راه امام را رها نکرده اند.

* ما در این 40 سال سه حادثه داشتیم که امنیت ملی را به خطر انداخته یا می توانسته باشد. اولین حادثه در هشت سال دفاع مقدس و دومین حادثه که امکان تهدید امنیت ملی را داشت رحلت امام راحل بود.

سومین و خطرناک ترین حادثه ای که امنیت ملی را به شدت تهدید کرد، قیام 1367 بود. چند ماه بیشتر از این حادثه نگذشته بود که مسلمانان شش مقام دفاعی و امنیتی را فراخواندند.

* یکی از جدی ترین حوادثی که خطر آن برای سقوط جمهوری اسلامی پس از هشت سال دفاع مقدس خطرناکتر بود، قیام 1367 بود. رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان گفتند مقابله با فتنه 88 سخت تر از جنگ هشت ساله است.

* این آشوبی نبود که خود وزارت اطلاعات، سپاه یا نیروی انتظامی بتوانند آن را حل کنند، حادثه ای بود مثل هشت سال دفاع مقدس که حضور مردم روی صحنه درمانش کرد.

* طبق فرمایشات امام راحل، اگر مسئولان به دنبال امور عادی و مادی، به ویژه ایجاد حزب برای خود باشند، انقلاب اسلامی را با خطر بزرگی مواجه می کند و مرتکب گناه نابخشودنی می شوند; قیام 1367 یکی از آن گناهان نابخشودنی بود.

ما به رئیس جمهور انقلابی اعلام کرده ایم که نمی خواهیم وزرای کابینه این دولت انقلابی را در مجلس انقلابی استیضاح کنیم. بنابراین هرکس برای انجام کارها نمی کشد باید استعفا دهد.

* خوزستان در مقابله با فتنه 88 پیشگام بوده است و به همین دلیل شاید در 8 دی ماه تهران و سایر استان ها به خیابان ها ریختند، اما خوزستان زودتر و در 6 دی به خیابان ها آمد.

دیدگاهتان را بنویسید