هشدار اتحادیه اروپا به توییتر: شما نمی توانید از قوانین فرار کنید

هشدار اتحادیه اروپا به توییتر: شما نمی توانید از قوانین فرار کنید

مدیر صنعت اتحادیه اروپا در توییتر گفت که این شرکت نمی تواند از قوانین اتحادیه اروپا فرار کند حتی اگر از کد ضد اطلاعات نادرست چشم پوشی کند.

تیری برتون، مدیر صنعت اتحادیه اروپا، اواخر روز جمعه در توییتر هشدار داد که حتی پس از خروج از قانون داوطلبانه اتحادیه اروپا برای مقابله با اطلاعات نادرست، نمی تواند از وظایف خود فرار کند.

شرکت‌هایی که در این کد ثبت‌نام می‌کنند، ملزم به ارائه گزارش‌های پیشرفت منظم در مورد میزان درآمد تبلیغاتی هستند که از عوامل اطلاعات نادرست جلوگیری کرده‌اند. آنها همچنین باید اطلاعاتی در مورد تعداد یا ارزش تبلیغات سیاسی پذیرفته یا رد شده و نمونه هایی از رفتار آشکارا دستکاری ارائه دهند.

برتون در توییتی نوشت: «توئیتر از مقررات داوطلبانه حفاظت از داده‌های اتحادیه اروپا خارج می‌شود. اما وظایف همچنان باقی است. “شما می توانید بدوید، اما نمی توانید پنهان شوید.”

وی افزود: علاوه بر تعهدات داوطلبانه، مبارزه با اطلاعات جعلی نیز از 25 مرداد (3 شهریور) یک تکلیف قانونی خواهد بود. تیم های ما آماده ارائه خواهند بود.

توییتر از زمان خرید 44 میلیارد دلاری توسط ایلان ماسک در اکتبر گذشته، هزاران نفر را اخراج کرده و تغییرات زیادی ایجاد کرده است.

قانون خدمات دیجیتال (DSA) توییتر، گوگل، متا، مایکروسافت، علی‌بابا و پنج پلتفرم آنلاین بزرگ دیگر را موظف می‌کند تا برای مقابله با محتوای غیرقانونی آنلاین اقدامات بیشتری انجام دهند.

در صورت تخلف، شرکت ها تا 6 درصد از گردش مالی جهانی خود را جریمه می کنند

دیدگاهتان را بنویسید