پیشنهاد اصلاح طلب به رئیسی: ابربحران ها را نمی توانید مدیریت کنید، استعفا دهید!

پیشنهاد اصلاح طلب به رئیسی: ابربحران ها را نمی توانید مدیریت کنید، استعفا دهید!

رجایی گفت: اگر آقای رایضی به فکر کشور است و می خواهد به کشور خدمت کند باید پایان دولت خود را اعلام کند و از ریاست جمهوری استعفا دهد تا دولت جدیدی که بتواند کشور را اداره کند مدیریت را بر عهده بگیرد.

گلمعلی رجایی درباره مصادیق خواص مردود از نگاه رئیس جمهور گفت: هر چند می توان حدس زد اما اینکه در صحبت های رئیس جمهور چه مصادیقی وجود دارد، درست نیست. آقای رئیسی باید صحبت کند تا معنای صحبتش برای مردم روشن شود.

یک مهاجر از ابراهیم رئیسی شکایت کرد

و افزود: آقای رئیسی در مورد کسانی که در حال حاضر در راس امور هستند صحبت نمی کند، بلکه صحبت از کسانی است که از دولت رفته اند. در این رابطه باید توجه داشت که این افراد به میل خود از دولت خارج نشدند زیرا شرایط انتخابات به گونه ای فراهم شده بود که نتوانند در دولت نقش آفرینی کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: افرادی که در گذشته در راس قوه مجریه و مقننه بوده اند ممکن است در کنار صحبت های آقای رایضی باشند. این که این افراد حرف نمی زنند به این معنی نیست که طرفدار اغتشاش و اعتراض هستند، اما شاید اثری از حرف نزدن نمی بینند. البته دامنه این انتقاد از رئیس جمهور وضعیت اصولگرایان و اصلاح طلبان را نیز در بر می گیرد.

وی ادامه داد: باید به آقای رئیسی گفت در یک سال و نیم اخیر چقدر از این املاک برای اداره قوه مجریه استفاده کرده اید؟ . آیا دولت قبل از اجرای این تصمیم نگاهی به املاک داشت؟ یا اگر دولت در این مورد نظر بدهد، گوش می دهد؟

رجایی گفت: نمی شود هر جا که خواستیم ملکی را به صورت گزینشی در میدان بگذاریم و وقتی از مشکلی صحبت نمی کنند آنها را محکوم کنیم. من فکر می کنم باید به کسانی که زمانی در مقام بودند توجه کنیم.

وی افزود: نمونه های زیادی در دنیا داریم که خود دولت ها اعلام کرده اند که در اداره امور کشور ناتوان هستند و به همین دلیل استعفا می دهند. ما اخیراً آن را در انگلیس دیدیم، بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد که اینجا اتفاق بیفتد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: از آنجایی که دولت سیزدهم توان مقابله با این بحران فوق العاده را ندارد و نشان داده است که اقدامات خود برای معیشت مردم، دیپلماسی خارجی و دیپلماسی داخلی موثر نیست، بنابراین اگر آقای رایضی دلسوز کشور باشد و بخواهد به کشور خدمت کند. ، پایان. کار دولت خود را اعلام کرد و از ریاست جمهوری استعفا داد تا دولت جدیدی که بتواند کشور را اداره کند، به دست گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید