اولتیماتوم استاندار فارس به کارکنان ادارات و سازمان ها در خصوص حجاب: اگر نمی توانید در چارچوب حرکت کنید بدون حقوق مرخصی بگیرید.

اولتیماتوم استاندار فارس به کارکنان ادارات و سازمان ها در خصوص حجاب: اگر نمی توانید در چارچوب حرکت کنید بدون حقوق مرخصی بگیرید.

روز جدید استاندار فارس برای رفع مشکلات حجاب و حجاب و رفع مشکلات احتمالی تا پایان تیرماه به سازمان ها و ادارات مهلت داد و گفت: کسانی که نمی توانند در چارچوب حرکت کنند بروند و مرخصی بدون حقوق بگیرند تا زمانی که می توانند. قانون را رعایت کنید

استاندار فارس از مدیران خواست در استخدام نیروهای جوان و گام دوم انقلاب جدیت و شجاعت داشته باشند و منتظر کانون نباشند و تاکید کرد که مسئولان برای تامین آینده کشور بر تداوم و پرسنل تمرکز کنند.

محمدهادی ایمانیه شامگاه یکشنبه 21 تیرماه در جلسه شورای اداری استان فارس با تاکید بر توجه حداکثری به برگزاری جشن عید سعید فطر در غدیرحم افزود: مدیران باید تمام تلاش خود را به کار گیرند. آن روز را جشن بگیرید و بزرگ‌ترین جشن‌ها را برپا کنید و سعی کنید مقدمات مقام حضرت علی را فراهم کنید.» (ع) و غدیر باید انجام شود.

وی بر برگزاری جشن و آذین بندی و اهدای هدایا در عید غدیر تاکید کرد و از مدیران خواست در عید غدیر خم به هر نحوی بخشی از مطالبات کارکنان خود را پرداخت کنند.

استاندار فارس تاکید کرد: مدیران یک روز مانده به عید غدیر در ادارات جلسات کاری برگزار کنند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند تا شیرینی این امر مانند شیرینی غدیر در ذهنشان بماند.

ایمانیه همچنین از مدیران خواست که از کتاب نهج البلاغه در اهدای هدایا استفاده کنند و همچنین از مدیران کل خواست تا برای فرزندان کارمندان هدایایی در نظر گرفته و در شب عید غدیر بفرستند.

اکثر شهرهای جنوبی از نظر جاده و آب مشکل دارند

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به سفر دو روزه به جنوب شرق فارس اشاره کرد و اظهار داشت: در اکثر استان ها عمده مشکلات مربوط به آب و راه است و حل این مشکلات با بودجه های سالیانه 400 سال زمان می برد. ، بنابراین مدیران به دنبال راه هایی هستند تا راه میانبر باشند و از تفکر و برنامه ریزی لازم در این زمینه استفاده کنند.

استاندار فارس از استانداران خواست تا مشکلات آب و جاده شهر خود را محاسبه و فرصت ها و برنامه های مختلف را با هم برنامه ریزی کنند.

ایمانیه گفت: اگرچه در حال حاضر وزارت راه کمک سخاوتمندانه ای به فارس می کند اما باید مطالبات خود را در زمینه آب و جاده با جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

وی گفت: برخی از مشکلات پروژه های استان با همفکری قابل حل است.

استاندار فارس همچنین به اتفاقات فرهنگی اخیر در شهر شیراز اشاره کرد و گفت: این اقدام اگرچه برای آسیب دیدگان هزینه بر بود اما هشداری جدی بود و باید پیشگیرانه و عاقلانه عمل کنیم.

هرگونه مشکل حجاب در ادارات باید تا پایان تیرماه برطرف شود

ایمانیه ضمن بیان اینکه نمی توانیم مشکلات روابط عاطفی و نامناسب و کنار گذاشتن معضلات اجتماعی را حل کنیم، تاکید کرد: انتظار می رود پوشش اسلامی در ادارات دولتی، استانداری ها و دستگاه های دولتی رعایت شود.

استاندار فارس به سازمان ها و ادارات تا پایان تیرماه مهلت داد تا مشکلات مربوط به حجاب و حجاب را برطرف کنند و مشکلات را برطرف کنند و گفت: کسانی که نمی توانند در چارچوب حرکت کنند، بروند و بدون حقوق مرخصی بگیرند تا زمانی که رعایت کند. با قوانین

ایمانیه تاکید کرد: در بحث احکام دینی رویکردهای غیرمنطقی و غیرمنطقی نداریم و هر آنچه در دین خدا گفته شده از سر دلسوزی به مردم است و اگر تذکری داده شود برای جلوگیری از تخریب است.

تأسیس نهضت تلاوت قرآن در ادارات

وی از مدیرکل آموزش و پرورش اجتماعی خواست با همت شورای فرهنگ عمومی استان، نهضت روخوانی قرآن را در ادارات استانی اجرا کند.

استاندار فارس همچنین از لزوم مبارزه جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز و باغ شهرها و حفر غیرمجاز چاه خبر داد و توضیح داد: این گونه اقدامات باید جدی گرفته شود و همه چیز تحت کنترل باشد.

ایمانیه همچنین به موضوع مبارزه با گرانی و گرانی اشاره کرد و گفت: با متخلفان و بذرهای درشت در این دو حوزه قاطعانه و بدون مدارا برخورد شود.

وی از مدیران کل استانی خواست در جذب نیروهای جوان و گام دوم انقلاب جدی و جسور باشند و منتظر کانون نباشند و آینده کشور را تضمین کنند، بر جانشینی و پرسنل تمرکز کنند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه یکی از محورهای ارزیابی مدیران گام دوم جذب نیرو خواهد بود، گفت: کار جدیدی نداریم. مدیران باید روند جذب نیرو را تسریع کنند زیرا به زودی مدیران بخش ها با هم مقایسه می شوند و پس از ارزیابی انجام می شود و نحوه استفاده از نقاط قوت مرحله دوم نتایج به صورت محرمانه به اطلاع آنها می رسد.

ایمانیه خواستار حضور مدیران کل در استان ها و سرکشی های متعدد شد و گفت: مدیران کل در بحث انتصاب مدیران شهرستان با فرمانداران تعامل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید