شما نمی توانید نگران متحصنین در قصر باشید.

ساعت: 09:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784979

حجت الاسلام احمدی گفت: رئیسی رئیس جمهور است و برای رسیدن به مقامی نیازی به تبلیغات ندارد و حضور مردمی او به دلیل عهدی است که با مردم بست و جمعه ها را به خاندان بزرگ ملت تقدیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار ما از گلستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حمایت مردم پیروز شد و لذا بنده (ره) گفته ام مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند اما در برخی کشورها و نمايندگان آنجا ناباوري شدند و بعد مردم به مردم رأي دادند و به مقامي رسيدند، اما بعد مردم را فراموش كردند و ارتباط عمومي را قطع كردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: اما در منش و روش رئیس جمهور اخیر ایران که با شعار مردم، دولت و جهاد مردمی به میدان آمد، این نگاه و نگرش است. در حال اصلاح و ترمیم.» هفته.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: رئیس جمهور آخر هفته در جمع مردم خواهد بود و با مردم صحبت می کند و برخی این رفتار را محکوم می کنند و می گویند چرا رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری نمی نشیند و فضا را مدیریت نمی کند، اما عبور و مرور بین مردم شایسته است. از ستایش و باید تشویق شود.

وی گفت: کارکنان دولت شش روز در هفته کار می کنند و یک روز را به خانواده اختصاص می دهند، اما یک رئیس تعطیلات آخر هفته را به خانواده بزرگ ملت اختصاص داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: زمانی که مدیر در بین مردم باشد، درد مردم را می بیند و این در تصمیم گیری های ملی نقش بسزایی دارد و کسانی که آگاهانه و ناآگاهانه این جلسه را محکوم یا تخلف می کنند، اگر دانش مدیریتی داشته باشند. و اگر بخواهند این دانش را اعمال کنند باید بگوییم که یک نوآوری در مدیریت است.

حجت الاسلام احمدی گفت: اگر جریان لیبرالیسم در ریاست جمهوری بنشیند و افراد درون دستگاهی را ارزیابی کند، معلوم می شود که چه نتیجه ای حاصل می شود و ما هشت سال است که نظاره گر وضعیت کشور هستیم که مردم در آن بوده اند. رنج کشیدن.”

وی گفت: اگرچه در برخی مراکز آماری وجود دارد اما این آمارها احساس مسئولیت نمی کند و باید درد این افراد محروم و حاشیه نشین را بشنویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: رئیسی رئیس جمهور است و برای رسیدن به مقامی نیازی به تبلیغ ندارد و حضور مردمی او مرهون عهدی است که با مردم بست و جمعه ها را تقدیم خانواده بزرگ ملت کرد. “

حجت الاسلام احمدی گفت: ما نمی توانیم در کاخ بنشینیم و درد مردم کاخ را احساس کنیم و درد مردم را حس کنیم. در میان مردم باشید.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیر دردی را لمس کند نمی تواند احساس آرامش کند و احساس آرامش برای کسی است که دردی را احساس نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید