اغتشاشات حجاب را از چهره واقعی برخی سیاسیون و سلبریتی ها کنار زد/ حضور و فعالیت دانشجویان انقلابی در راستای جهاد باید تبیین شود.


ساعت: 09:02
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911021

فعال دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان تاکید کرد؛

سیف زاده در پاسخ به این سوال که برگزاری تجمعات اعتراضی دانشجویان انقلابی چه تاثیری در کاهش شرایط دارد؟ وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری حضور و فعالیت دانشجویان انقلابی برای مظلوم نمایی ضمن داشتن اقتدار و ادب در راستای جهاد ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیف زاده در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور و بیان اینکه به گفته شهید دیلم، انقلاب هر وقت موجی می شود مشتی زباله می ریزد، گفت: اکنون زمان آن بود که این موج چهره واقعی برخی از سیاسیون را آشکار کند. و افراد مشهور. بودن

این فعال دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در پاسخ به این سوال که در دانشگاه ها شاهد اغتشاشاتی بوده ایم و برخی دانشجویان نگران مختلط بودن برخی از فضاهای دانشگاه بوده اند. نظر شما در مورد این اقدامات چیست؟ گفت: به طور کلی یک مقوله ارتباط داریم و یک مقوله اختلاط; از بین بردن پیوند دختر و پسر چه در محیط دانشگاهی و چه غیر دانشگاهی غیرممکن است، زیرا شما این پیوند را در جامعه در شرایط مختلف دارید.

وی ادامه داد: در دانشگاه همواره ارتباط دانشگاهی بین دانشجویان و دانشجویان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی و برخی فعالیت های جهادی وجود داشته است و از این رو بدیهی است که بستر سالمی برای این ارتباط فراهم شود. اما مسئله اختلاط همیشه اسراف برخی بوده است و این سوال پیش می آید که در رابطه با آن که به دنبال اختلاط هستند چه چیزی ممکن نیست؟

سیف زاده درباره لزوم برگزاری گروه های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند هدف از تشکیل گروه آزاد اندیشی این است که یک نفر بیاید و نظر مخالف خود را بیان کند اما شما جوانان مسلمان انقلابی. همین است، قوه منطق و قدرت استدلال را بیابید تا با خونسردی پیش او بروید و بر استدلالش چیره شوید، خوب است، درست است».

این فعال دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: ما همیشه آماده برگزاری مناظره و تریبون آزاد اندیشی با طیف های مختلف فکری در دانشگاه بودیم و در این شرایط کشور آمادگی خود را برای گفت وگو اعلام می کنیم.

وی تصریح کرد: هدف ما برای گفت‌وگوی عمومی نه یک درصد همفکران ما هستند و نه یک درصد از مخالفان. بلکه هدف او 98 درصد اقشار خاکستری هستند که نمی دانند چه کسی حقیقت را می گوید و در صورت عدم توضیح می توانند به جبهه تحریف بپیوندند.

سیف زاده در پاسخ به این سوال که برگزاری تجمعات اعتراضی دانشجویان انقلابی چه تاثیری در کاهش شرایط دارد؟ وی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حضور و فعالیت دانشجویان انقلابی برای مظلوم نمایی ضمن داشتن اقتدار و ادب در راستای جهاد ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید