کمیته ملی المپیک هنوز 50 درصد از بودجه جودو را پرداخت نکرده است/ حراست و سیاسیون باید ورزش را کنار بگذارند!

ساعت: 23:22
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800460

رئیس فدراسیون جودو گفت: اهالی امنیتی و سیاسی برای ما عزیز هستند اما اجازه دهید ورزش را رها کرده و به جای خود خدمت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با حضور در برنامه این تیم ورزشی گفت: آنها سعی کردند ما را ناامید کنند اما ثابت کردیم که جودو در ایران زنده مانده است. عکس های مسابقات جایزه بزرگ جودو را برای مسئولان فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا می فرستم و واکنش خوبی نشان دادند.

وی ادامه داد: آغازگر مسابقات جودوی ساحلی هستیم و ماه آینده این مسابقات در ساحل بوشهر برگزار می شود که به نفرات اول یک هزار دلار جایزه می دهیم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: ماهانه به نفرات برتر تیم ملی جودو حقوق می دهیم. بریمانلو، هوشسته، خانم بربات و تعدادی جودوکار دیگر که می دانیم باید روی آنها سرمایه گذاری کنیم. جودوکار سنگین وزن خوبی هم داریم.

وی همچنین اذعان داشت: درست است که 5 تا 7 میلیون تن پول نیست اما می خواهیم بدانند اگر در شهر خودشان باشند فدراسیون از آنها حمایت می کند. به رئیس شورای جودو آذربایجان غربی هم گفتم باید از آرش آقایی حمایت شود.

میراسماعیلی درباره انتخابات کمیته ملی المپیک تصریح کرد: انتخاب رئیس کمیته ملی المپیک برای همه ما بسیار مهم است، البته امیدوارم بعد از صحبت های من دوستان تا روز آینده علیه ما بیانیه یا مصاحبه ای نکنند. ساعت! از رئیس جمهور محترم خواستیم که ما ورزشکاران در 42 سال آینده دوست داریم ورزش بیاید. یک فرد تحصیل کرده یا یک قهرمان باید بیاید و به نوعی ورزش را به یک رشته ورزشی بسپارد.

وی همچنین تاکید کرد: سیدحمید سجادی قهرمان، فرهیخته و با تجربه بود. امیدوارم خدای نکرده در کمیته ملی المپیک این اتفاق بیفتد. اهالی سیاست و امنیت برای ما عزیزند، اما بگذارید بروند جای خود به دولت خدمت کنند، بگذار ورزشکاران خودشان این خدمت را انجام دهند.

میراسماعیلی درباره بحث بودجه گفت: کمیته ملی المپیک 50 درصد بودجه را به ما نداده است. چرا؟ چون سیاسی فکر می کنند. بودجه همه فدراسیون ها داده شده اما وقتی به آنها مراجعه می کنم می گویند نمی دهیم چون جلوی شما گرفته شده است.

رئیس فدراسیون جودو گفت آقایان! ما فرزندان نظام هستیم و بدهی داریم. وقتی فدراسیون بین‌المللی جودو به دلیل دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های کشور سیلی می‌خورد، وظیفه کمیته ملی المپیک است که حمایت کند نه لجاجت و دشمنی.

وی در نهایت گفت: افرادی که به المپیک رفتند چه کسانی بودند؟ کمیته ملی المپیک مسئولیتی در قبال ساخت و ساز ندارد. پیام ما این است که ما ورزشکاران باید به فکر ورزش باشیم. یک ورزشکار باید رئیس کمیته ملی المپیک باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید