فرمانده سپاه کرمان: می بینیم که عده ای از دانشجویان سردمدار اغتشاشات هستند. در این شرایط اهمیت جهاد تبیینی بیشتر مشخص می شود/ برخی دستگاه های با بودجه کلان به اندازه پایگاه بسیج کارآمد نبوده اند.

فرمانده سپاه کرمان: می بینیم که عده ای از دانشجویان سردمدار اغتشاشات هستند.  در این شرایط اهمیت جهاد تبیینی بیشتر مشخص می شود/ برخی دستگاه های با بودجه کلان به اندازه پایگاه بسیج کارآمد نبوده اند.

روز جدید سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمان با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی دستگاه های اجرایی گفت: این نهادها به اندازه پایگاه بسیج کارآمد و موفق نبودند و بودجه های کلانی دریافت کردند. نظری با بیان اینکه شاهد هستیم برخی از دانشجویان ما سردمداران اغتشاشات کنونی کشور هستند، گفت: در چنین شرایطی است که معنای جهاد از تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بیشتر روشن می شود.

تسنیم: فرمانده سپاه کرمان با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی دستگاه های اجرایی گفت: این نهادها به اندازه پایگاه بسیج کارآمد و موفق نبودند و بودجه های کلانی دریافت کردند.

سردار محمدعلی نظری صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پایگاه های اسوه کرمان با بیان اینکه بسیج زاییده انقلاب و امام راحل (ره) است، گفت: هر جا که بار نظام و انقلاب بر دوش باشد. زمین، این بسیج خط اول کمک است و یاری هست.

وی با اشاره به نقش بسیج در دوران هشت ساله دفاع مقدس گفت: بسیج پس از دفاع مقدس در خط مقدم بازسازی قرار گرفت و کارهای بزرگی انجام داد و از همه مهمتر نقش بسیج در این روند. رشد در زمینه های مختلف علوم، دفاع، نانو و… را نشان داد.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان به اتفاقات چند هفته اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: این اتفاقات نشان می دهد کاری که انجام داده ایم نیاز به شدت، بازنگری و سازماندهی بیرونی دارد.

وی با اشاره به نقش مهم فضای مجازی برای تربیت نسل جوان گفت: متاسفانه در حالی که از این فضا و استفاده از پتانسیل آن غفلت کرده ایم، دشمن در این فضا روی فرزندان ما سرمایه گذاری کرده است.

نظری با بیان اینکه شاهد هستیم برخی از دانشجویان ما سردمداران اغتشاشات کنونی کشور هستند، گفت: در چنین شرایطی است که معنای جهاد از تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بیشتر روشن می شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص پایگاه های مقاومت بسیج فرموده اند: پایگاه های مقاومت بسیج، ستون های قدرتمند نظام و ریشه بزرگ انقلاب اسلامی است، افزود: حضرت آقا بسیج را ریشه درخت انقلاب و این کار ما را بسیار سخت می کند.

فرمانده سپاه طرالله استان کرمان با اشاره به اینکه راهبرد بسیج تحقق بسیج ده‌ها میلیونی جوانان مومن برای کمک به تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های اسوه باید بسیار باشد. بخشی از آثار موثر در جامعه باشد تا در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته شود.

وی ایجاد رقابت بین پایگاه های بسیج و الگوسازی برای مدیران و ادارات مختلف را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ها دانست و افزود: برخی پایگاه ها در چندین زمینه از جمله بصیرتی، آموزشی و علمی موفقیت های چشمگیری کسب کرده اند که می تواند الگویی برای رؤسای دستگاه های اجرایی در منطقه.

نظری با بیان اینکه برخی دستگاه ها با تقبل بودجه های کلان به اندازه پایگاه بسیج کارآمد و موفق نبودند، گفت: مدیران می توانند با مراجعه به این پایگاه از آنها الگوبرداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید