جزئیات جدید دستگیری برادر نماینده بورژوا در مجلس / اظهارات کذب نماینده علیه ماموران

جزئیات جدید دستگیری برادر نماینده بورژوا در مجلس / اظهارات کذب نماینده علیه ماموران

روز جدید : دادستان بورژوا جزئیات جدیدی از دستگیری برادر نماینده بورژوا در مجلس و رفتار این نماینده را روشن کرد.

دستگیری حمیدرضا مقسودی برادر فاطمه مقسودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس به اتهام کلاهبرداری و فروش اموال خارجی با رفتارهای عجیب این نماینده در حین بازداشت همراه بود.

خبرگزاری تسنیم در گزارشی با عنوان ماجرای دستگیری برادر نماینده بروجرد چیست؟

در ویدئویی که منتشر شده، نماینده برجورد در مجلس شورای اسلامی و پسرش با مامورانی مواجه می شوند که قصد دستگیری برادرش را دارند و سعی دارند از دستگیری برادرش که به اتهام کلاهبرداری محکوم شده است، جلوگیری کنند.

این رفتار نمایندگان بروجرد و اشترینان در مجلس با انتقادات گسترده مردمی در فضای مجازی همراه است که; چرا نماینده ای که خود باید از قانون تبعیت کند، این گونه مانع اجرای قانون می شود؟ پس از این اقدام مردم خواستار برخورد قاطع مراجع ذی صلاح هستند تا درس عبرتی برای متخلفان و متخلفان باشد.

اظهارات عجیب نماینده

نماینده بورژوا در مجلس سه روز پس از این حادثه و انتقادات گسترده مردم از وی، در حالی که دادستان گفته بود با پلیس درگیر شده و سعی در فرار از دست مجرم دارد، اظهارات عجیبی کرد که چند نفر ناشناس برادرش را شبانه در پمپ بنزین کشتند. او را دستگیر کردند و قبل از هر کاری این افراد ابتدا به او و برادرش حمله کردند و آنها را کتک زدند و چادر را از روی سرش کشیدند!

سخنگوی بروجرد همچنین مدعی است که این حادثه از قبل برنامه ریزی شده و برای تخریب آن برنامه ریزی شده بود. مقسودی گفت که پیگیر این موضوع از مراجع قانونی است زیرا برنامه ریزی شده بود و فرد فیلمبردار این حادثه را با فیلم های دیگر تدوین و پخش کرد تا چهره یکی از نمایندگان مجلس را خدشه دار کند.

اما دادستان بروجرد در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، سخنان نماینده بروجرد را فراری از واکنش مردم و نشر اکاذیب دانست و گفت:

شرح دستگیری برادر نماینده

سجاد بیرانوند گفت: حمیدرضا مقسودی برادر فاطمه مقسودی نماینده مردم بروجرد و آسترینان در مجلس شورای اسلامی به اتهام فروش مال به پنج سال حبس تعزیری محکوم شده و دارای شاکی خصوصی است.

وی افزود: دستور دستگیری برادر نماینده مردم بروجرد و اشترینان بهمن ماه سال گذشته صادر و در اختیار ماموران قرار گرفت اما متهم پس از ابلاغ دستور دستگیری متواری شد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد گفت: وی چندین بار به درب منزل برادر نماینده بروجرد و آسترینان هدایت شد اما وی خود را معرفی نکرد و دستور بازداشت وی صادر شد. به افسران

پسر نماینده به افسران پلیس حمله می کند

وی گفت: به اطلاع ما رسیده است که محکوم علیه شامگاه 27 دی ماه 1401 در خودروی نماینده مجلس حضور داشته و در حال سوخت گیری در یکی از پمپ بنزین های شهر بوده است که بلافاصله سه نفر از ماموران دادگستری بروجرد با خودروی سازمانی پس از معرفی از محل خارج شدند. ، از محکوم می خواهند که برای اجرای حکم با آنها به کلانتری برود.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بورژوازی گفت: ماموران دستگیری متهم خود را به محض مشاهده وی معرفی و سپس اقدام به دستگیری وی کردند. به ماموران حمله کنید!

نشر اکاذیب توسط نماینده بروجرد

بیرانوند گفت: محکوم علیه در برابر احضار ماموران به شدت مقاومت می کند و با آنها وارد درگیری می شود. .

سرپرست دادسرای عمومی-انقلاب بروجر با بیان اینکه این محکوم برای اجرای حکم به زندان این شهرستان تحویل داده شده است، نشر اکاذیب گفت:

وی ضمن تکذیب سخنان نماینده بروجرد و اشترینان افزود: وی در توضیح فیلم منتشر شده گفته است افرادی که برادرش را دستگیر کرده اند نیروی انتظامی نیستند در حالی که اظهارات وی کاملا خلاف واقع است.

تخلف نماینده را به هیئت امنا ارسال کنید

رئیس دادسرای عمومی و انقلاب بورژوازی گفت: دقایقی بعد و سرکشی این محکوم با لباس نظامی ادامه یافت، پلیس در محل حاضر شد.

وی خاطرنشان کرد: یقیناً دادستانی به دلیل تلاش برای رهایی از دست محکوم علیه نماینده مجلس و پسرش شکایت کیفری خواهد کرد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد گفت: «نماینده این شهرستان بلافاصله پس از دستگیری حمیدرضا مقسودی با من تماس گرفت».

بیرانوند در ادامه گفت: نماینده بروجرد و اشترینان تلاش کرده بود برادرش را از تماس های مکرر با مسئولان رها کند اما با پاسخ منفی مواجه شد. وی ادامه داد: توضیح دادیم چون دستگیری قطعی است نمی توانیم متهم را آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه فاطمه مقسودی نماینده مردم بروجرد و آسترینان قصد سیاه نمایی داشت که کارش جرم است و فیلم ها نشان می داد که از برادرش فرار می کند، گفت: او را به شورای نگهبان فرستادیم.

دیدگاهتان را بنویسید