سردار اشتری: 19 کانال و صفحه مجازی فعال در حوزه ارز فردا مسدود می شود/ کشف 28 میلیون لیتر قاچاق سوخت

سردار اشتری: 19 کانال و صفحه مجازی فعال در حوزه ارز فردا مسدود می شود/ کشف 28 میلیون لیتر قاچاق سوخت

روز جدید : فرمانده انتظامی کل کشور گفت: پلیس در خصوص معامله ارز فردا از 20 خرداد طرح ویژه ای را اجرا می کند که منجر به شناسایی و مسدود شدن 19 کانال و صفحه مجازی فعال در این حوزه شد.

سردار حسین اشعری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متاسفانه افرادی هستند که در این شرایط اقتصادی مبادلات ارزی فردا را شایعه می کنند و به دنبال منافع شخصی خود هستند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون و بر اساس آخرین مصوبات سران قوا، معاملات فردا با سکه و طلا ممنوع و به پلیس اجازه برخورد با متخلفان در این حوزه داده شد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: معاملات فردا غیرقانونی است و همه دستگاه های متولی باید افرادی را که در این زمینه فعالیت می کنند شناسایی کنند و پلیس و اشراف اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده اند.

وی افزود: پلیس از 20 خرداد ماه طرح ویژه ای را در این زمینه اجرا کرد که منجر به شناسایی و مسدود شدن 19 کانال و صفحه مجازی فعال در این حوزه شد.

سردار اشعری گفت: افرادی که در حوزه ارز فردا فعالیت می کردند توسط پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی افزود: پلیس در ماه های اخیر گام های خوبی برای مقابله با نابسامانی های اقتصادی برداشته و اکتشافات قابل توجهی داشته ایم و این امر در آرامش مجموعه اقتصادی کشور موثر بوده است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: 65 متهم اصلی در زمینه معاملات فردا شناسایی و دستگیر و حدود 2 میلیون و 30 هزار قطعه ارز غیرمجاز کشف شد.

وی گفت: با برنامه ریزی های خوبی که در آینده داریم در خدمت دولت هستیم تا دولت به اهداف خود در این بخش برسد و همه کمک کنند تا مردم راضی باشند و در شرایطی که فشار اقتصادی بر مردم وجود دارد. حداقل هایی است که می توانیم به مردم بدهیم و از کسانی که به دنبال منافع خود هستند و به مردم عزیز فشار می آورند، جلوگیری کنیم، می توانیم آرامش را در این حوزه اقتصادی ایجاد کنیم.

سردار اشعری گفت: در پی اجرای طرح جدید اقتصادی دولت، پلیس تمام توان خود را برای مقابله با دلالان به کار می گیرد و به همین منظور قرارگاه ویژه ای در فرجا برپا شده است.

وی ادامه داد: در دو ماه گذشته 1200 تن کالاهای اساسی شامل روغن، آرد و گندم، دام مستعمل کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: ارزش کالاهای کشف شده 27 هزار میلیارد ریال است و همچنین 5 هزار و 800 نفر متخلف در معیشت مردم شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: اجرای طرح اقتصادی دولت در این حوزه با توجه به توان نیروی انتظامی کار خوبی انجام داده است که مورد توجه کارشناسان اقتصادی، مردم محترم، تجار و بازرگانان است و امیدواریم در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشیم. حوزه.”

سردار اشتری تاکید کرد: برای آرامش بازار اقتصادی کشور باید همه تلاش کنیم تا نتیجه آن آرامش برای مردم عزیر باشد و مشکلات اقتصادی کمتر به آنها فشار بیاورد.

وی در خصوص کشفیات قاچاق سوخت گفت: در بحث قاچاق سوخت برنامه ریزی خوبی در استان های مرزی به ویژه شرق کشور داشتیم و از انتقال سوخت به خارج از کشور جلوگیری و افراد مختلف را شناسایی کردیم.

فرمانده انتظامی گفت: در دو ماه گذشته پلیس حدود 28 میلیون لیتر فرآورده نفتی قاچاق کشف و تحویل داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 171 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: کسانی که از این طریق به دنبال پیروزی هستند باید بدانند که قانون، کارمندان و کارگزاران از عهده شناسایی لازم در این زمینه بر می آیند.

سردار اشعری افزود: کمک و اطلاع رسانی مردم با پلیس باعث پیشرفت چشمگیری در کار ما شده و این همکاری و هم افزایی که بین مردم و پلیس وجود دارد باعث آرامش در این حوزه می شود.

وی گفت: خدا را شاکریم که توانست با مردم شریف سیستان و بلوچستان و همچنین همکاران عزیزمان از فرماندهی انتظامی و مرزبانی این استان دیدار کند.

فرمانده انتظامی استان گفت: امیدواریم با توجه به ویژگی های سیستان و بلوچستان و خدمات ارائه شده توسط همکاران طی 2 ماه گذشته بتوانیم قدردان این عزیزان بوده و کمبودها و خلاءهای موجود را برطرف و تجهیزات لازم را در اختیار آنان قرار دهیم. تا ماموریت خود را با انرژی و ثبات بیشتری برنامه ریزی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید