راهبرد جنگ اقتصادی دشمن در ناآرامی های ایران شکست خورد/ مردم با فضای کمبود کالا، گرانی و اعتصاب موافق نبودند.


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921282

عباسی گفت: مردم تا امروز در کنار نظام بودند و در بخش اقتصادی از جمله اعتصاب و نابسامانی بازار با دشمن همراه نبودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: امروز در جنگ ترکیبی با دشمن هستیم.

عباسی افزود: در ناآرامی های اخیر، دشمن از تمام ظرفیت خود استفاده کرده، مخالفان نظام را جمع کرده تا با وحدت سوریه علیه نظام وارد عمل شود.

وی با اشاره به اینکه نباید منکر مشکلات اقتصادی در کشور شویم، گفت: امروز به دفاع همه جانبه که خدمت به مردم است نیاز داریم.

عباسی تصریح کرد: دشمن ما را در خواب دیده و مشکلات اقتصادی ما را برنامه ریزی کرده است، با جنگ روانی به دنبال هیجان انگیز کردن فضا هستند.

وی به شبهه کمبود اجناس، گرانی و اعتصاب دشمن اشاره کرد و گفت: عده ای برای خرید با این شایعات برای ایجاد جنگ روانی به مغازه ها هجوم می آورند.

دانش بنیان عضو هیئت مدیره افزود: مردم تا امروز با نظام بوده اند و در بخش اقتصادی نه با دشمن، حتی برای کمک به تولید از بازار مرغ خرید می کردند.

وی ادامه داد: باید قدردان افرادی باشیم که دانش و بصیرت بالایی دارند، البته در این جامعه 80 میلیونی ممکن است عده ای در کنار دشمن باشند و کار را ناکام بگذارند.

عباسی با اشاره به اینکه پیوستن به دشمن می تواند منجر به نابودی بازار ارز، سکه و خودرو شود، تاکید کرد: برای تشکر از مردم باید خدمتگزار آنها بود.

یکی از اعضای شورای ملی ایمنی زیستی گفت: باید مشکلات اقتصادی را از منظر قانونی، نظارتی و اجرایی بسنجیم تا بتوانیم با ارائه راهکارهای مختلف آنها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید