تحریم اقتصادی و تحریف واقعیت ها دو راهبرد اصلی دشمن برای مقابله با مردم ایران است


ساعت: 17:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809253

کادری ابیانه گفت: در حوزه تحریم باید برای خنثی سازی تحریم ها تلاش کنیم و در حوزه تحریف باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن گدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن افکار عمومی و جوانان را هدف قرار داده است، اظهار داشت: این سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا است. : امروز دشمنان مردم ایران دو راهبرد دارند. تحریم ها و انحرافات در دستور کار اصالت کشور است و هر دو مکمل یکدیگر هستند.

وی افزود: مسئولان غربی بارها اعلام کرده اند که هدفشان از تحریم ها ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم است تا زمینه مقابله با نظام اسلامی را برای مردم هموار کنند؛ یعنی برای مردم مشکل ایجاد می کنند و در برخی موارد. در مواردی می دانند که هدفشان ایجاد مشکل برای مردم است و تلاش می کنند مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: بدیهی است برای رسیدن به این هدف نیاز است افکار عمومی را به سمتی که می خواهند سوق دهند و در این راستا مجموعه های اساسی و موثر نظام را تخریب و هجمه می کنند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: البته مردم ایران خودشان این نظام را ایجاد کردند و برای آن شهید شدند و امروز نظام و کارکنان نظام با رای و تصمیم مردم کار می کنند تا مردم نظام و کشور را بشناسند. به تنهایی و هرگز با او مخالفت نکنند.

وی تاکید کرد: بیش از چهار دهه است که دشمنان ملت ایران علیه نظام اسلامی توطئه و تبلیغ می کنند و به مرور روش های جدیدی را برای مقابله با نظام در پیش گرفته اند که دروغ گویی و تهمت رسانه ای یکی از اصلی ترین روش های آن است. “

سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا گفت: دروغ و تحریف حقایق توسط دشمن به قدری گسترده و گسترده است که در میان این همه دروغ به سختی می توان حقیقت را یافت، اما آنها نتوانسته اند به اهداف خود برسند. “

گادر ابیابانه گفت: به گفته مقامات آمریکایی هزاران نیرو برای فعالیت رسانه ای علیه مردم ایران آموزش داده اند و امروز این نیروهای آموزش دیده دروغ و تهمت رسانه ها علیه ایران را دنبال می کنند.

وی افزود: در حوزه تحریم باید به دنبال خنثی سازی تحریم ها باشیم و در حوزه تحریف باید جهاد را در دستور کار قرار دهیم و سعی کنیم تبلیغات دروغین دشمن را خنثی کنیم.

این کارشناس سیاسی گفت: نظام ما مبتنی بر اراده مردم و اقتدار نظام مبتنی بر حمایت مردم است، بنابراین باید از مردم در مقابل رسانه ها و تبلیغات دشمن محافظت کنیم.

قدیری ابیانه ادامه داد: دشمنان از همان ابتدای انقلاب مدام وعده سرنگونی نظام را می دادند اما در نهایت راه به جایی نبردند و در آینده هم نخواهند رفت.

وی گفت: ارزیابی سازمان های بین المللی این است که حتی در صورت باقی ماندن تحریم ها دوران سخت جمهوری اسلامی رو به پایان است و شاهد رشد اقتصادی کشور و بهبود معیشت جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید