کارآمدی پایگاه های بسیج افزایش یافت/ مقابله با بسیج با تحریف واقعیت ها در فضای مجازی

ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784158

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت و ضرورت مقابله بسیج با تحریف واقعیت ها در فضای مجازی، گفت: کارآمدی پایگاه های بسیج افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج گفت: ما انقلاب اسلامی بودیم، بسیجی که مقام معظم رهبری فرمودند بزرگترین تشکل مردمی بود.

وی افزود: کم توجهی ها باعث شده تا شاهد بی عدالتی ها و ظلم ها باشیم، اما بیس داران و مسئولان بسیج استانداری در 2 تا 3 سال اخیر به ویژه در سال 1399 و نیمه اول امسال تا زمانی که ویروس تاج جمجمه به کشور سرایت کرد. همه دنیا و کشور وارد میدان شدند و با استفاده از استراتژی تعیین شده توسط رهبری که منطق بسیج است، یعنی تبدیل تهدید به فرصت، تهدید ویروس تاج را به فرصت خدمت تبدیل کردند. .

سردار سلیمانی با اشاره به تشکیل نهضت حمایت از ایمان در زمان شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: در مدت 20 ماه بیش از 20 هزار میلیارد تن کمک از مردم جمع‌آوری شد و فقرا در اختیار فقرا قرار گرفتند. کرامت و نیازمندان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به احیای پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر کشور گفت: 32 درصد سایر پایه ها در مسیر رشد و کمال قرار دارند.

وی ادامه داد: در فضای مجازی 982 گردان سایبری در شهرستان ها و بیش از 2500 گردان صحرایی کار بزرگی انجام دادند و شبکه مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی را تشکیل دادند. فضای مجازی در قالب این شبکه فعال است.

سردار سلیمانی گفت: با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی، جهاد برای ایجاد امید، نشاط و تفریح ​​سالم، دلسوزی و همدلی و کمک های مومنانه، مقابله با آسیب های اجتماعی و برپایی کمپ های حفاظت از معتادان متجاهر، ساخت فیلم به صورت تک تیرانداز. و … اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید