مردم از گرانی رنج می برند / کشور را از جریانات مافیایی نجات دهید / دشمن در جنگ قصه، ارزش های مردم را نشانه گرفته است.


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807879

ائمه جمعه خراسان رضوی بر جهاد تبیین در جنگ روایات تاکید کردند و افزودند: امروز دشمن در جنگ روایات بر ارزش های ملت ایران متمرکز شده و تبیین الهی و وظیفه همه مردم است. دستاوردهای انسانی و ارزش های انقلاب اسلامی در جهاد همگانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: اگر عمدا یا ناخواسته دچار مشکل شویم، خلاف تقوا هستیم و اگر تقوا جلوه ای از عبادت ما در راه خداست. جایی که در تقوای ما خللی باشد، ما بنده خدا نیستیم، پس به نهری نیاز داریم که اگر تقوای ما را بشکند، خلق شده که عبادت ماه مشکلی نداشته باشد.

وی افزود: مثلث ایمان به خداست که یک ضلع آن تقوا، ضلع دیگر آن جهاد در راه خدا و ضلع سوم وسیله است. برخی از مفسران می گویند که وسیله همان تقوا و جهاد است، در حالی که جهاد و تقوا دو کشور مستقل هستند، درون دل و دنیا ولایت است.

امام جمعه مشهد اعلام می کند: ذات اقدس خداوند، چرا که اگر رخنه ای ایجاد شود; ریسمان بندگی ما به خدا نباید از بین برود اهل بیت (ع) مربوط به ذات خداست.

آیت الله علم خدا گفت: فرا رسیدن میلاد امام جواد (ع) و مصادف شدن با سالروز پیروزی انقلاب مقدس را به همه شما برادران و خواهران تبریک می گویم. من می خواهم از شما برای جشن گرفتن روز پیروزی انقلاب تشکر کنم. اگرچه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری راهپیمایی باشکوه و با همین عزم و اراده مقدور نشد، اما رژه این واقعیت را نشان داد که نسل امروز ما در این انقلاب هیچ تفاوتی با نسل انقلابی سال 57 ندارد.

وی افزود: انقلابی که عزیزان ما در سال 57 در سایه ایثار و ایثار با هدف قرار دادن سینه های خشک در برابر گلوله های داغ دشمن به پیروزی رسیدند با همان احساسات و عواطفی که امروز به شما مردم و مردم نشان داده می شود ادامه دارد. این انقلاب با قدرت و قدرت تمام راه خود را تا کوری چشم همه خواران مستکبر جهان ادامه خواهد داد تا به نقطه پایانی پیروزی خود که همان ارتحال و ظهور امام عزیزمان بقیة الله علیه السلام است برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه نمی توان جلوی انقلاب را گرفت، گفت: از آنجایی که مردم این انقلاب را دارند و عظمت شما نشان دهنده عشق و وابستگی شما به این انقلاب است، هیچ چیز شما را در مسیر انقلاب قرار نمی دهد. شما را خسته نمی کند، نسل شما را خسته نمی کند.

من جمعه در تربت حیدریه دارم:

در جنگ روایاتی، دشمن به ارزش‌های ملت ایران روی آورده است

حجت الاسلام عصمتی امام جمعه تربت حیدریه با تاکید بر جهاد برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن در جنگ روایات بر ارزش های ملت ایران متمرکز است و این وظیفه همه است. مردم برای دستیابی به دستاوردها و ارزشهای الهی و انسانی انقلاب اسلام را تبیین کنند.

وی گفت: پیروزی انقلاب همانطور که امام راحل فرمودند یک معجزه بود. این نور ولایت الهی سراسر کشور را فراگرفته و همه تاریکی ها را از بین برده است، اما ورود به چهل و چهارمین سالگرد انقلاب، معجزه ای فراتر از پیروزی انقلاب است.

عصمتی بیان کرد: با پیروزی انقلاب می توان گفت که دشمن غافلگیر شد، اما با همه توطئه ها، آشوب ها، نقشه ها و تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران که همه کشور را نابود می کند و آنها این کار را نمی کردند. چهل سالگی به فضل خدا وارد چهل و چهارمین سال انقلاب می شویم و این یک معجزه فراتر است.

خطیب جمعه تربت حیدریه تصریح کرد: جهاد تباین در دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه افراد مختلف است.

من سارا جمعه دارم:

بقای 43 ساله انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگتر از پیروزی آن بود

حجت الاسلام بختیاری امام جمعه شهرستان ساراس گفت: اگر پیروزی انقلاب اسلامی 43 سال پیش معجزه بود، بقای انقلاب اسلامی در آن 43 سال معجزه بزرگتری است.

وی اعلام کرد: امروز خداوند متعال جبهه حق را بر جبهه کفر شکست داده است. اگر پیروزی انقلاب اسلامی 43 سال پیش معجزه بود، بقای انقلاب اسلامی در 43 سال معجزه بزرگتری است.

امام جمعه ساراس افزود: دشمن از فردای 22 بهمن 57 تا کنون از هر آنچه که در اختیار دارد برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده و جهان استکبار با تمام توان بسیج می شود تا انقلاب اسلامی را متوقف کند و اگر می بینیم که دشمنان شکست خوردند چون همیشه پاتک بودند و ما چند قدم از دشمن جلوتر بودیم.

وی گفت: در این 43 سال انقلاب اسلامی متوقف نشد و توطئه های دشمن نتوانست جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد زیرا ما تهاجمی عمل می کردیم.

حجت الاسلام بختیاری با اشاره به دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی تنها مادی نیست، هرچند در دستاوردهای مادی پیشرفت های شگفت انگیزی داشته ایم.

خطیب نماز جمعه سرخس گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز توقع موشک، پهپاد، لیزر و سلاح هسته ای را دارد. البته در صنعتی مثل خودرو هم شکست داشتیم.

امام ساره با اشاره به دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی گفت: کجای دنیا می دانید که یک عنصر جهادی تربیت می شود و این فرد به مکتب شهید سلیمانی تبدیل می شود و این یکی از دستاوردهای معنوی آن حضرت است. انقلاب اسلامی».

امام جمعه ساراس افزود: فضای مجازی به میدان عمل دشمن تبدیل شده و باج خواهی می شود. همه اینها برای این است که عزت ما را فراموش کنیم. چون ما قدرتمندیم، دشمن با ما درگیر است.

جمعه هلیل آباد دارم:

دشمن به دنبال سیاه نمایی و ایجاد نارضایتی در جامعه است

حجت الاسلام ناهیدی امام جمعه هلیل آباد گفت: تبیین جهاد بعثت و دستاوردهای انقلاب نیز باید در دستور کار باشد و دشمن به دنبال سیاه نمایی و ایجاد نارضایتی در جامعه است.

وی گفت: تبیین جهاد یکی از نیازهای امروز جامعه است که باید به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال شود.

وی با بیان اینکه میدان و جهاد در عرصه های مختلف جنگ، علم، دانش، خدمات اجتماعی، منافع اقتصادی، خدمات انسانی و مسائل معیشتی و غیره، خاطرنشان کرد: تبیین جهاد بعثت و دستاوردهای انقلاب نیز باید بر روی آن باشد. و دشمن به دنبال سیاه نمایی و ایجاد نارضایتی در جامعه است.

امام جمعه حلیل آباد با بیان اینکه دشمنان برای پاکسازی رژیم پهلوی و بی ثبات کردن نظام جمهوری اسلامی به دنبال بی نتیجه بودن انقلاب هستند، تاکید کرد: اگر نگاهی به رژیم ستمشاهی قبل از انقلاب داشته باشیم و ماهیت آن را جامعه در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه صدور حکم جهاد تبیین مقام معظم رهبری برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید در آن حضور فعال داشته باشیم، اذعان داشت: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد است. گفت.

جمعه خوبی دارم:

امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تطهیر رژیم منحوس پهلوی هستند.

امام جمعه کوچان هراتی مطلق گفت: امروز آمریکا، اسرائیل و همه دشمنان نظام مقدس اسلامی به پاکسازی رژیم منحوس از دیکتاتوری پهلوی پشت کرده و خدمات انقلاب اسلامی را زیر سوال برده اند. “

وی گفت: امروز رهبر معظم انقلاب بر بحث جهاد تاکید دارند لذا ما باید این فرمایش معظم له را می پذیرفتیم و نسبت به آن بی تفاوت نبودیم.

وی ادامه داد: امروز میدان جهاد تبیین است و وظیفه کسانی است که در عرصه های مختلف این انقلاب اسلامی از سال 42 این وظیفه خطیر را انجام دهند.

امام جمعه کوچان یادآور شد: امروز آمریکا، اسرائیل و همه دشمنان نظام مقدس اسلامی به پاکسازی رژیم منحوس از دیکتاتوری پهلوی پشت کرده اند و خدمات انقلاب اسلامی را زیر سوال برده اند.

هراتی مطلق تاکید کرد: خانواده منحوس پهلوی باید بدانند که این افراد مانند سال 57 که از دست شاه خائن فرار کردند، همچنان در صحنه حضور دارند و از قانون مطلقه و انقلاب اسلامی ایران حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه باید فساد رژیم پهلوی و خانواده وی و سطوح مختلف مسئولان و تضییع حقوق بشر را به نسل های امروز بازگو کرد، افزود: مردم در زمان خود از سختی ها و مشکلات زیادی رنج می بردند و این اتفاقات باید تبیین شود. درست است تا جوانان بدانند پای این انقلاب چه خون هایی ریخته شده است.

جمعه رشتار دارم:

دستاوردهای انقلاب اسلامی باعث افتخار و سربلندی ایران شده است

حجت الاسلام جهانشیری امام جمعه رشتار گفت: امروز انقلاب اسلامی ما دستاوردهای بسیاری برای کشور نظام و انقلاب دارد. موضوعی که باید در نظر داشته باشیم بحث جهاد تبین است. بگو و روشن کن.

وی گفت: مردم بار دیگر حماسه آفریدند و بار دیگر با حضور خود جوانه های انقلاب را تقویت کردند و با این حضور نشان دادند که همچنان راه شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند. “

وی افزود: امروز با وجود شرایط سخت اقتصادی مردم بار دیگر نشان دادند که همچنان اراده نظام و انقلاب را دارند و در جاهایی که لازم باشد در خط مقدم هستند و همواره ثابت کرده اند که انقلابی هستند و انقلابی خواهند ماند. “

امام جمعه رشتار در ادامه با تاکید بر اینکه سیره ما باید راه ائمه (ع) و شهدا باشد، تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عضو هیچ حزب و گروهی نبود، امروز باید ثابت کنیم که ما تا زمانی که امثال شهید سلیمانی در کشور ما حضور دارند، آمریکا و تعطیلات آنها نمی تواند اشتباه کند، آنها را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید