اهالی کوچه سبلان از آب لوله کشی محروم هستند/ مردم از آب انبارهای خالی رنج می برند یا وعده های پوچ؟

یکی از اهالی شهر آبگرم در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با اشاره به کمبود آب لوله کشی در کوی سبلان گفت: این معضلی است که هر روز با آن دست و پنجه نرم می کنیم و با وجود درخواست های شفاهی و کتبی متعدد، مسئولان همچنان به این درخواست مردمی بی توجه هستند.

وی افزود: در حال حاضر ساکنان این منطقه آب مورد نیاز خود را از طریق مخازن و مخازن تامین می کنند و به دلیل افت فشار آب مجبور به خرید پمپ هایی هستند که هزینه های میلیونی برای آنها دارد.

این شهروند آبگرمی ادامه داد: از پرسنل می خواهیم برای این مشکل چاره ای اساسی بیاندیشند تا شرایط زندگی در این محله برای ما راحت شود.


پروژه افزایش فشار بی اثر بود

یکی دیگر از شهروندان با اشاره به افتتاح پروژه افزایش فشار آب در کوی سبلان توسط استاندار سابق قزوین گفت: با افتتاح این پروژه باید فشار آب بهبود می یافت که متأسفانه ضعیف شده و ناکارآمدی آن باعث رنجش بیشتر شد. در میان مردم.”

وی افزود: اهالی کوی سبلان به دلیل کمبود آب در تامین نیازهای اولیه مانند استحمام، شستن ظرف و آشپزی با مشکل مواجه هستند و مسئولان نیز در تلاش هستند تا مشکل محله را نادیده بگیرند.

این شهروند در پایان گفت: مردم به دنبال وعده های مسئولان نیستند چرا که تاکنون هیچ کدام از این وعده ها محقق نشده است چرا که مشکل ما با لوله کشی حل می شود نه با وعده های غیرقابل دسترس!


پروژه آبرسانی در اولویت مسئولان نیست

یکی دیگر از اهالی کوی سبلان با تاکید بر نارضایتی مردم از عملکرد مسئولین ذیربط در خصوص تامین آب این محله گفت:

وی افزود: مسئولان در یک بازدید ساده متوجه می شوند که حداقل 20 تا 30 خانوار در این محله زندگی می کنند و باید گفت ابراز چنین دیدگاهی در رفع بار مسئولیت جای تعجب دارد.

وی گفت: بدون شک همانطور که تامین مالی یک پروژه آبرسانی برای مسئولان به صرفه نیست، برای مردم عادی این منطقه نیز مشکل خواهد بود.

یکی از شهروندان آبگرمی با گلایه از مشکلات متعدد بی آبی بیان کرد: اهالی این کوچه در فصل زمستان با یخ زدن آب انبارها و در تابستان با کمبود فشار آب مواجه هستند.

وی افزود: برای ما که با مشکل فشار آب مواجه شده ایم خرید پمپ جواب نمی دهد و ممکن است با سوختن پمپ هزینه تعمیرات را بپردازیم.


وعده آبرسانی به کوی سبلان محقق نشد

یکی دیگر از شهروندان با اشاره به بازدیدهای بی حاصل مسئولان از این محله گفت: با وجود اینکه مسئولان قول رهاسازی آب در این کوچه را داده بودند اما باز هم هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: در روزهای سرد زمستان برای جلوگیری از یخ زدن آب تانکر باید با کمک وسایل برقی از آن جلوگیری کنیم که خطر برق گرفتگی نیز دارد.

این شهروند در پایان گفت: تمامی اهالی کوچه سبلان به صورت قانونی در این محل زندگی می کنند و مطالبات آنها نیز قانونی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ خیابان سبلان آبگرم تنها یکی از ده ها منطقه دورافتاده و محروم استان قزوین است که مسئولان را می طلبد تا با نگاهی جهادی برای حل مشکلات مردم این مناطق وارد شوند زیرا صدای آنها به سختی به گوش مسئولان در مراکز استان ها می رسد. .

مشکل ساکنان منطقه سبلان در شهر آوج وارد مرحله جدی شده است و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای رفع آن انجام دهند چرا که تامین آب یکی از ابتدایی ترین حقوق مردم در همه جا است و از سوی دیگر. این مشکل برای افرادی که وارد فصل تابستان می شوند آزار بیشتری می دهد. شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید