ماجرای غم انگیز گل و لای پس از باران در کوچه پس کوچه های سرپل ذهاب/ توجه کارکنان به مطالبات مردم

ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782285

کوچه های سیاه سرپلذهاب مردم را بیرون کرد.

آسفالت معابر و معابر شهر یکی از خواسته های ساکنان سرپل ذهاب پس از زلزله است که منتظر تحقق وعده مسئولان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، فاز بازسازی زلزله در محله های سرپلذهاب باعث تخریب آسفالت خیابان ها و معابر شده است و هم اکنون تقریبا تمامی محلات و کوچه های شهر نیازمند روکش آسفالت هستند.

برخی از کوچه ها در فصول بارندگی کاملا خاکی و گلی می شوند و مشکلات زیادی را برای ساکنان ایجاد می کنند.

محله هایی مانند زعفرانیه، پاونار، احمدآباد و کوئیک که شهرهای ضمیمه شهر هستند، هنوز در کوچه پس کوچه های خود محله شهری پیدا نمی کنند و بافت آن مانند کوچه های روستایی و گاه بدتر است.

مسئولان به خواسته های مردم توجهی ندارند

اهالی این محله ها به مرصادنیوز می گویند: سال هاست که مسئولان شهری قول مساعدت و رفع مشکلات معابر و کوچه ها را داده اند که متاسفانه انجام نشده و به مطالبات مردم توجهی نمی شود.

مرادی بیان کرد: آسفالت کوچه ها و معابر درخواستی از سوی مردم است که از امکانات اصلی زندگی شهری به شما می رسد، بنابراین کارکنان باید در برنامه کاری خود به این موضوع توجه کنند وگرنه مسئولان به میز خود تکیه می دهند و شما پیگیری نمی کنید. “

آقای ملکی یکی دیگر از شهروندان به مسئولان گفت: علاوه بر به خطر انداختن سلامت مردم، ظاهر خیابان ها مختل شده است، آثار زلزله چهار سال اخیر هم اکنون در کوچه پس کوچه های این شهر باقی مانده و جای تاسف دارد. “

باید گفت: کارکنان وعده های زیادی برای آسفالت خیابان ها و محله های شهر پس از اتمام بازسازی و جمع آوری نخاله های ساختمانی داده اند که هنوز محقق نشده و با فرا رسیدن فصل پاییز و شروع بارندگی، ترافیک. مشکلات همچنان ادامه دارد تا ببینیم وعده‌های مسئولان برای آسفالت‌سازی محلات و خیابان‌های شهر بالاخره محقق می‌شود یا خیر؟

ae3eeb95 6b89 4f96 866a c8e70c9c8bcd خبر خاکستری

به دلیل شرایط آب و هوایی، اکنون فعالیت آسفالت مناسب نیست

علی مرادیان در ادامه در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: زباله ها در خیابان ها و کوچه های شهر جمع آوری و تسطیح شده است، مقدمات زیرسازی آسفالت لازم فراهم شده است.

رئیس شورای شهر سرپل ذهاب با اشاره به اینکه فصل سرما در این شهرستان حاکم است، گفت: کارخانه تجهیزات لازم رایزنی انجام شده است.

وی گفت: خوشبختانه کارخانه سنگ شکن در حاشیه شهر احداث شده و مصالح خوبی نیز تولید شده است و قیر رایگان نیز موجود است و قول می دهیم در اسرع وقت آسفالت را انجام دهیم.

مرادیان در پایان با اشاره به اینکه در زمان زلزله کارخانه سنگ شکن نوسازی شد و کار نکرد و متاسفانه کم کاری در آن انجام شد، خاطرنشان کرد: بدون انتخاب می توانیم به امور شهرداری سرعت بخشیده و مطالبات مردم را برآورده کنیم.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه 90 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید