وضعیت نامناسب کوچه های سرپل ذهاب پیامدهای زلزله 5 سال اخیر را یادآوری می کند/ اصرار شهروندان بر مسئولان


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813115

با گذشت تقریباً پنج سال از زلزله سال 96 در شهرستان سرپلذهاب، متأسفانه معابر این شهر نامساعد است و انتظار مردم از مسئولان این است که وضعیت عمومی تردد عمومی و آسفالت کوچه ها را در اولویت قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، زلزله سال 96 شهرک سرپل ذهاب علاوه بر خساراتی که به واحدهای مسکونی تجاری و اداری وارد کرد، متاسفانه به سیمای شهر آسیب وارد کرد و آسفالت کوچه ها و خیابان ها تخریب شد.

بازسازی ساختمان های آپارتمانی بیش از سه سال متأسفانه کوچه ها و معابر این شهر را از بافت شهری خارج کرد و گاه کوچه ها در زمستان گل آلود و در تابستان برای ساکنان غبارآلود است.

علیرغم اینکه قسمت اعظم بازسازی بلوک های آپارتمانی به پایان رسیده است، اما سیمای خیابان های این شهر همچنان یادآور آثار زلزله و ناآرامی ها و نشان از گلایه ها و مطالبات ساکنان شهر است.

اهالی کوچه شاهد در گفت و گو با مرصادنیوز می گویند: کوچه شاهد از اول تا نهم تقریبا به محدوده شهر نزدیک است و وضعیت خاک و سنگ و گودال های ریز و درشت هر چند ساکنان را در تردد خودروها نگران می کند. “، همچنین سلامت انسان را تهدید می کند.

برخی دیگر از کارکنان پلیس شهرستان در گفت و گو با مرصادنیوز گفتند: از مسئولان انتظار داریم وضعیت جاده های عمومی را در اولویت قرار دهند. اتفاق می افتد.


e61f8f5f 1f37 4767 b0c4 ff0385e1190c خبر خاکستری

او پس از گزارشگر طولانی بازی به سراغ شهردار سرپل ذهاب رفت و موضوع را پیگیری کرد.

بابهانی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: وضعیت خیابان های سرپل ذهاب دغدغه مسئولان مربوطه است و در این مدت تلاش شد تا تجهیزات و امکانات لازم در این زمینه فراهم شود. خوشبختانه توانستیم 500 تن قیر رایگان به دست آوریم.» جذب و در این راستا باید 5 میلیارد تن قیر خریداری شود.

وی افزود: طبق کارشناسی انجام شده باید در فصل گرما آسفالت انجام شود و به همین منظور با آغاز فصل گرما عملیات اجرایی و عمرانی برای ساماندهی کوچه ها و معابر شهری تخریب شده در دستور کار قرار می گیرد. زمین لرزه. فصل در سال جدید آینده.”

شهردار سرپل ذهاب در پایان به اهالی شهر اطمینان داد که رسیدگی به کوچه ها و خیابان ها در اولویت است اما متاسفانه با کمبود اعتبار مواجه هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا بودجه لازم برای آسفالت جذب شود. تمام خیابان های شهر در آینده شاهد ساماندهی و آسفالت جدید در خیابان های شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید