آزادسازی تسهیلات برای زلزله زدگان مهم ترین خواسته مردم سرپل ذهاب از دولت سیزدهم است.


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883093

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب اولین مطالبه مردم سرپل ذهاب را آزادسازی تسهیلات برای زلزله زدگان خواند و گفت: آنها همچنین خواستار توجه دولت سیزدهم به تبدیل فرمانداری شهرستان به فرمانداری ویژه هستند. که ما انگیزه ها و برنامه های اثبات اعلیحضرت را ارائه خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب صبح امروز در دیدار مردم سرپل ذهاب با رئیس جمهور اظهار داشت: ما مردم سرپل ذهاب مفتخریم که میزبان آیت الله رئیسی رئیس محترم جهادی هستیم.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: سلف آقای رئیسی را در شهر مشهد، ستمگران سرزمین حضرت احمد بن اشعری قمی ارج می نهیم.

وی گفت: بر خود بر عهده دارم که از زحمات شبانه روزی معظم له و دولت محترم از مردم این شهر، برادران و خواهران شیعه و سنی و اهل حق نهایت تشکر را داشته باشم. “

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: مردم عزیز شهرستان سرپل ذهاب در طول تاریخ انقلاب همواره گوش به فرمان امام جامعه و پشتیبان این نظام بوده اند.

وی در ادامه به مطالبات مردم شهرستان سرپل ذهاب از دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: مردم این شهر بیش از 50 خواسته دارند که فرماندار در جلسه شورای اداری به آنها رسیدگی خواهد کرد و امیدواریم با شناختی که از جناب عالی و دولت محترم به دغدغه ها و مشکلات این افراد توجه ویژه خواهد داشت.

امام جمعه سرپل ذهاب اولین مطالبه مردم سرپل ذهاب را بخشودگی تسهیلات برای زلزله زدگان دانست و افزود: آنها همچنین خواستار توجه دولت سیزدهم به تبدیل فرمانداری شهرستان به فرمانداری ویژه هستند که در این خصوص ارائه خواهیم کرد. دلایل و طرح توجیه اعلیحضرت.

وی گفت: آبرسانی و تعمیر شبکه های فرسوده انتقال آب شرب شهرستان به ویژه در مناطق روستایی از دیگر انتظارات مردم این شهرستان از دولت محترم است.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: یکی دیگر از مطالبات مردم سرپل ذهاب تکمیل پروژه عظیم سامانه گرمسیری و الحاق 7100 هکتار از زمین های باقی مانده از این پروژه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید