جذب و پرداخت 2 میلیارد تن تسهیلات اشتغال خانگی در سرپل ذهاب

ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801959

نادر نورایی از جذب و پرداخت 2 میلیارد تن تسهیلات اشتغال خانگی به متقاضیان در شهر سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نادر نورایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار کرد: تاکید روسای دستگاه های اجرایی برای جذب 2 میلیارد تن تسهیلات برای اشتغال خانگی در اسرع وقت از سوی مراجع ذیربط و همچنین روسای مناطق سرپل است. -ذهاب از طریق دهیاران و شوراهای اسلامی اطلاع رسانی شود روستاها در این زمینه کمک کنند.

وی افزود: بانک ها نیز باید برای اطلاع رسانی و تسریع در کار و جذب وام ها همکاری کنند.

معاون عمرانی فرماندار سرپل ذهاب گفت: در این بخش جهاد کشاورزی عملکرد خوبی داشته و بالغ بر 2 میلیارد تن پرداخت کرده است و انتظار داریم میراث فرهنگی و همچنین صنعت و معدن در اسرع وقت معرفی آن را اجرایی کند. تاکنون در این زمینه عملکرد خوبی داشته و پرونده ها در مراحل پایانی پرداخت هستند.

نورایی گفت: با توجه به سیستم نظارتی وظایفی برای شهرستان در نظر گرفته شده است. در مجموع از تعهدات شهرستان جلوتر هستیم و با انجام 129 درصدی رتبه اول استان را در نظام نظارت داریم که حاصل تلاش دستگاه های اجرایی و اداره تعاون کار است.رتبه اول استان.

وی تاکید کرد: از دستگاه هایی که هنوز به تعهد 100 درصدی خود نرسیده اند تشکر می کنیم، از وزارت شیلات و بسیج سازندگی که بیش از تعهد خود در این زمینه همکاری و مساعدت می کند و سایر بستگانی که بالاتر از آنها هستند قدردانی می کنیم. کار تعهدی، ممنون

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید