خواسته کارکنان و مردم سرپل ذهاب از سفر رئیس جمهور اجرای پروژه های مهم در حوزه های مختلف است.


ساعت: 17:25
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882967

نماینده مردم سرپل ذهاب، کسرشیرین و گیلانگرب در مجلس:

شهریار حیدری گفت: خواسته مسئولان و مردم سرپل ذهاب از زمان سفر رئیس جمهور اجرای طرح های مهم عمرانی و تحولی در حوزه های مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: مطالبات مسئولان و مردم سرپل ذهاب از زمان سفر رئیس جمهور به این شهرستان اجرای طرح های مهم عمرانی و تحولی در حوزه های مختلف است.

وی افزود: سفر آخر هفته رئیس جمهور به استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب انجام می شود و در این سفر مهمترین مطالبات و مطالبات مردم و مسئولان استان اجرای پروژه های موثر در توسعه است. استان هم از نظر زیرساختی و هم از نظر اشتغال.

نماینده مردم شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانگرب و قصرشیرین در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه از نظر امکانات و استعدادها از ظرفیت توسعه بسیار مناسبی برخوردار است اما لازم است با برنامه ریزی صحیح و استفاده همه جانبه از امکانات دولتی نیز انجام شود. بخش مورد استفاده خصوصی برای توسعه کرمانشاه.

حیدری گفت: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین با سفر رئیس جمهور و تکمیل سامانه گرمسیری، تجهیزات و امکانات دستگاه های مختلف اداری، ساماندهی وضعیت مناطق کشاورزی و تجاری و تقویت به طور رسمی آغاز می شود. شهرهاي صنعتي، آسفالت، تعويض و بهسازي راههاي مواصلاتي حوزه انتخابيه از ديگر موضوعاتي است كه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: سفر رئیس جمهور فرصت مناسبی برای توجه به زیرساخت های استان کرمانشاه به ویژه شهرستان های کسرشیرین، گیلانگرب و سرپل ذهاب است که از مناطق مرزی با ظرفیت مناسب هستند.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور و دولت محترم انتظار داریم با توجه به وضعیت استان کرمانشاه و شهرستان های قابل توسعه و دارای امکانات بالقوه، امیدوارم پس از سفر و با اجرای تصمیمات اتخاذ شده و کوچک و تصویب بزرگ، ما شاهد توسعه همه اجازه دهید در روستا باشیم.

نماینده مردم شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانگرب و کششیرین افزود: با برنامه ریزی مسئولان استانی تمامی برنامه های این سفر تهیه شده و پیشنهادات در قالب عناوین مختلف جمع آوری و تهیه شده است. زمینه های کشاورزی، گردشگری، تجارت، صنعت و غیره. در این سفر نمایش داده خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با دستور رئیس جمهور و وزرا و ظرفیت دولت این استان در مسیر تحول و توسعه قرار گیرد چرا که کرمانشاه نیازمند توجه ویژه مسئولان عالی کشور است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید