اجرای طرح ملی تعویض فیبر نوری منازل و مشاغل در سرپل ذهاب


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883174

عیسی زارع پور از اجرای طرح ملی الیاف جایگزین منازل و مشاغل در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی زارع پور امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: امروز توانستیم به نمایندگی از جناب عالی در شهرستان سرپل ذهاب حضور داشته باشیم. رئیس جمهور و هیئت دولت و مسائل و مشکلات را از نزدیک ببینند. این شهر را بررسی کرده ایم و خلاصه گزارش سفر را به جلسه شورای اداری استان تقدیم می کنیم و به صورت مکتوب به شورای دولت منعکس می شود و مسائل اصلی و عمده شهرستان را با همکاری پیگیری می کنیم. سایر وزرا

وی افزود: امیدوارم این سفر مایه خیر و برکت برای مردم استان باشد و بتوانیم گام بلندی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات شهرستان سرپل ذهاب و استان کرمانشاه برداریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: متأسفانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان سرپل ذهاب زیرساخت های زمینی پس از زلزله دچار مشکلات جدی شد که با رفع آن زودتر از سایر نقاط کشور این مشکل برطرف می شود. طرح جایگزین (طرح ملی فیبر برای خانه ها و مشاغل).» ما درخواست خواهیم کرد.

زارع پور گفت: در این طرح اینترنت پرسرعت و تلفن فیبر نوری با کیفیت در اختیار مردم عزیز سرپل ذهاب قرار می گیرد.

وی گفت: ارتباط و اینترنت روستاهای فاقد این امکانات با جمعیت 20 خانوار تا پایان سال به شبکه متصل می شود که در شش ماهه اول سال آینده انجام می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای تقویت زیرساخت های ارتباطی در ایام اربعین امسال برنامه ریزی ویژه ای برای تقویت زیرساخت های ارتباطی استان در نظر گرفته شده تا زائران در طول سفر با مشکل مواجه نشوند و از ارتباط با کیفیت برخوردار شوند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید