دفاع پوچ از رئیس فدراسیون توسط ناموفق ترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران/ 6 میلیون یورو «تاج» در جیب خالی مردم پوزخند می زند!


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919143

همدردی با دلایل تحقیر تاریخی تیم ملی در جام جهانی؛

پس از ناکامی تاریخی تیم ملی در جام جهانی قطر، رئیس فدراسیون فوتبال با رفتارهای قلدری قبلی با افکار عمومی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پس از نتایج نه چندان مطلوب تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت کارلوس کی روش 70 ساله پرتغالی در جام جهانی 2022 قطر، این انتظار در افکار عمومی به وجود آمد که مدیریت فدراسیون و تیم ملی فوتبال به این نتیجه برسد. کمتر از حد معمول مغرور شد و بالاخره بعد از ناکامی های فراوان از مردم ایران عذرخواهی کردند و آنها را در این شرایط سخت قرار دادند.

خروج کی روش از ایران بدون پاسخگویی به رسانه ها و آخرین مصاحبه مهدی تاج در تلویزیون ملی نشان داد که در این دوره نیز مانند دوره های گذشته خبری از قبول اشتباه و عذرخواهی از مسئولان نیست و تلاشی در فدراسیون برای تغییر وضعیت وجود ندارد. تفکر پوسیده و نخ نما تا همین اواخر. وقت توهین وقیحانه به بالاترین مقام فدراسیون است.

تاج که همیشه هر سوال انتقادی درباره خود و عملکردش را به گفته مجریان پشت تلفن نسبت می دهد و فکر می کند همه چیز بر اساس توهم است، بار دیگر در برنامه جام 22 مقابل 2 این رویه تکراری را تکرار کرد. مجریان تلویزیون بله، اما نوآوری تاج به همین جا ختم نمی شود و رئیس فدراسیون این بار بی ادبی، تمسخر و کنایه را به لیست افتخارات خود اضافه کرده است.

در شرایطی که افکار عمومی پس از پایان جام جهانی، بدون صعود از گروه B و ثبت عملکرد بسیار ضعیف مقابل انگلیس و ایالات متحده آمریکا، مستأصل برای انتصاب سرمربی جدید تیم ملی توسط این تیم هستند. تاج باز هم در کوچه علی چپ گیر کرده است و از اتحادیه فوتبال انگلیس گرفته تا چند تیم ملی ناشناخته حتی با نتایج نه چندان خوب به کادرفنی خود اعتماد کردند.

در شرایطی که تیم ملی با ترکیب و برنامه ریزی اشتباه کارلوس کی روش و کادر فنی 9 نفره جاه طلبش در دیدار مقابل آمریکا شکست خورد و در واقع رویای 2022 را از مردم ایران گرفت، تاج با این کار نشان داد. اظهار داشت که با وجود مخالفت حداکثری اعضای هیات مدیره فدراسیون همچنان به ادامه همکاری با پرتغالی ها معتقد است و نظر فوتبالدوستان در ایران نیز مانند اعضای هیات مدیره برایش مهم نیست. .

اوج رفتار زننده و شرم آور مهدی تاج زمانی بود که در پاسخ به مجری، با لبخند و تمسخر و کنایه به قرارداد مارک ویلموتس در جیبش نگاه کرد و گفت مطالباتش پرداخت شده است، اما مشخص نکرد منبع کجاست. و محل پرداخت غرامت بوده است. در همان زمان تاج بیش از 100 میلیارد تومان به بیت المال ضرر کرد و حالا از موضع قدرت باز هم منتقدان را به سخره می گیرد.

بی شک نهادهای نظارتی را بیش از دیگران می توان مقصر این رفتار مهدی تاج دانست. تاج از آنجایی که قبل از انتخابات شهریورماه فدراسیون فوتبال با احراز صلاحیت عجیب او از سوی این نهادها مخالفت جدی نداشت، تا به امروز با ثبت یکی از بدترین نتایج تیم های ملی در همان جام جهانی، باز هم از موضع اقتدار صحبت می کند و رفتار شرم آور علیه مردم ایران


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید