دیدار رئیس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و قائم مقام دبیرکل فیفا


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903876

در حاشیه یازدهمین نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد.

دیدار رئیس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در مالزی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یازدهمین جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با حضور مسئولان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران و رئیس فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد. نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا.

در ادامه این جلسه مهدی تاج رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین مسابقات به میزبانی کویت ارائه کرد و در ادامه نکاتی را در خصوص تخصیص منطقه ای مسابقات آسیایی بیان کرد. . در ادامه این نشست درباره کمیته فنی کنفدراسیون، مسائل ضد دوپینگ و مصوبات آن، حضور داوران آسیایی و نحوه انتخاب آنها در مسابقات جهانی بحث و تبادل نظر شد.

همچنین امروز در حاشیه نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور نشست مشترک مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران و جیوانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد.

در این نشست مسائل مربوط به کمک های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. مهدی تاج همچنین دیداری جداگانه با ماتیاس گرافستروم، معاون دبیرکل فیفا داشت.

دیدگاهتان را بنویسید