واکنش جالب وحید امیری پس از قهرمانی در پرسپولیس

کمتر کسی فکر می کرد که وحید امیری با وجود غیبت در بازی های خارج از خانه به دلیل جراحی، به چهره ماندگار تیم یحیی گل محمدی تبدیل شود و نقش موثری در این تیم ایفا کند. امیری در فصلی که به تازگی به پایان رسیده در سمت چپ خط دفاعی و هافبک و اخیرا هم به عنوان یک زوج مهاجم در خط حمله وارد زمین شد اما در سیستم شناور پرسپولیس بازگشت و توانایی خود را در مرکز نشان داد. از میدان و در کنار.

شاید بتوان نام مستعار کلید فرانسوی واقعی پرسپولیس را به بازیکنی کم حرف و بی ادعا که از نظر روحی هم بهترین بازیکنان دیگر فوتبال بود، داد. با نیمکت نشینی امید عالیشاه و کمال سهدنیا کاپیتان های اول و دوم پرسپولیس در این تیم، وحید امیری در اکثر بازی های نیم فصل دوم بازوبند کاپیتانی تیمش را بست و این کار را به خوبی انجام داد.

وحید امیری درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر می گوید: ابتدا می خواهم به خانواده بزرگ پرسپولیس، هواداران، پیشکسوتان، کادر فنی، بازیکنان و امور اجرایی، پزشکی، رسانه و تامین تیم تبریک بگویم. همچنین از تمام کسانی که در مسابقات قهرمانی پرسپولیس گذشته حضور داشتند یاد کنم. لیگ برتر ایران همیشه خاص است و قهرمانی در آن باعث خوشحالی هواداران می شود. می دانستیم نساجی مازندران چگونه می خواهد فوتبال بازی کند. می‌دانستیم که اگر می‌خواهیم فشار را از روی دوشمان برداریم و در این مبارزه سخت راحت شویم، باید زود به گل می‌رسیدیم.

او ادامه می دهد: فقط می توانم از شما تشکر کنم! گل اول را خیلی زود زدیم و گل دوم را زدیم تا خیالمان برای برد در بازی آخر راحت شود. به هر حال بازي ديگري در كرمان برگزار شد و با اينكه سعي كرديم نسبت به نتيجه بي تفاوت باشيم، باز هم نگرانمان بود. گل های اولیه باعث شد که این بازی را با آرامش بیشتری به پایان برسانیم و با یک برد شیرین قهرمان شویم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس تصریح کرد: در مقاطعی از این فصل برای ما سخت بود که بتوانیم دوباره شروع کنیم. ما چند امتیاز از دست دادیم اما در ادامه توانستیم قدرتمند شویم و عملکرد خوبی را ثبت کنیم. من خیلی خوشحالم. ما شایسته این شادی و عنوان قهرمانی هستیم. امیدوارم هواداران پرسپولیس خوشحال باشند.

از وحید امیری بازیکن با اخلاق پرسپولیس درباره الگویش در فوتبال می پرسیم که می گوید: همیشه گفته ام و باز هم می گویم الگوی من آقای کریم باقری است. البته از نظر فنی و اخلاقی عالی است و من و امثال او زیاد به او نزدیک نیستیم اما همیشه دوست داشتم در زمین فوتبال مثل آقا کریم باشم. او واقعا الگوی خوبی برای فوتبالیست های جوان است.

وحید امیری در پایان به دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل هواداران می گوید: لیگ برتر با تمام خاطرات شیرین و جشن قهرمانی به پایان رسید. رقابت واقعا سخت و نفس گیر بود و باید به تیم های رقیب مثل سپاهان و استقلال خسته نباشید بگویم. فصل بسیار هیجان انگیزی بود و رقابت تا هفته پایانی ادامه داشت. با این حال، لیگ برتر به پایان رسید و اکنون نوبت به جام حذفی رسیده است. جام حذفی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و هر بازی یک فینال است. شما در جام حذفی تساوی ندارید، برد یا باخت، بنابراین باید تا حد امکان کمتر اشتباه کنید. ما سعی می کنیم کاملاً روی قهرمانی در جام حذفی تمرکز کنیم، اما ابتدا باید مقابل یک تیم خوب و قابل احترام با هواداران خوب بازی کنیم. امیدوارم هر تیمی شایسته قهرمانی در جام حذفی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید