ادعای جالب وحید امیری درباره ستاره پرسپولیس

ادعای جالب وحید امیری درباره ستاره پرسپولیس

وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس در دربی صد و یکم و قهرمانی در جام حذفی گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم خیلی خوب به پایان برسیم. قبل از اینکه در مورد مسائل فنی صحبت کنم، باید در مورد اتحاد تیممان صحبت کنم. می خواهم از همه اعضای تیم تشکر کنم و بدون این اتحاد این موفقیت به دست نمی آمد. باید به همه هواداران خسته نباشید بگویم و آنها را خوشحال کنیم.

وی درباره جو ایجاد شده توسط ساپینتو مقابل بیرانوند گفت: شیرینی فوتبال همین است. بعد به علی گفتم از این خوشحالی تو راضی نیستم.» بیرانوند بعد از این صحنه عذرخواهی کرد. انتظار داشتم یک مربی بزرگ جهانی بیرانوند را ببخشد. بیرانوند دروازه بان ملی پوش ما است و به او نیاز داریم تا سال موفقی داشته باشیم اما این اتفاق نیفتاد. به بیرانوند خسته نباشید می گویم، او امروز عظمت خود را نشان داد، شاید کس دیگری به جای او فرو می ریخت. من از او تشکر می کنم.

هافبک پرسپولیس با ابراز حمایت همه بازیکنان و کادرفنی از بیرانوند خاطرنشان کرد: همه ما یک نفر هستیم و همه یک نفر هستیم. هواداران ما پشت سر ما هستند. خدا را شکر امروز همه چیز به نفع ما پیش رفت، ما خوشحال بودیم و علیرضا بیرانوند هم خوشحال بود. امیدوارم شاهد چنین صحنه هایی نباشیم اول دنبال رفاقت در فوتبال باشیم بعد دنبال قهرمانی.

امیری در پاسخ به تمجید گل محمدی از او در نشست خبری پیش از دربی گفت: گل محمدی با من خوب است. به خدا سوگند تمام تلاشم این است که دل کسی را نشکنم و در حد توانم وظیفه ام را انجام دهم، اگر کم و کاستی هست مرا ببخشند و اگر مصیبتی باشد سعی می کنیم آن را از دل همه دور کنیم.

وی درباره 3 برد پرسپولیس در این فصل گفت: حس خیلی خوبی است چرا که پارسال با این تیم اشک ریختیم و از خوشحالی آنها خوشحال شدیم. صحبت های زیادی شنیدیم، اما همه را بخشیدیم، خدا را شکر هواداران ما خوشحال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید