اشاره وحید امیری به حرکت جنجالی پرسپولیس!

اشاره وحید امیری به حرکت جنجالی پرسپولیس!

وحید امیری در حاشیه بازی دوستانه ترک اعتیاد در جمع خبرنگاران صحبت کرد و در ابتدا گفت: وظیفه ما بود که در تعطیلات تهران در این مسابقه شرکت کنیم. امیدوارم کسی به مواد مخدر علاقه نداشته باشد. باشد که همه خانواده ها در کنار هم سالم و شاد باشند.

وی در مورد مسابقات کفا نیز گفت: این شرط در راه آماده سازی برای جام ملت های آسیا بود. ما باید از هر فرصتی برای هماهنگی بیشتر نهایت استفاده را ببریم. به نظر من چیزی که بیشتر به تیم ملی کمک می کند رفاقت و رفاقت است که خدا را شکر در این اردو به آن دست یافتیم. با این حال برای بالا رفتن و صعود نیاز به یک آزمون جدی دارید و بازی با ازبکستان آزمون جدی بود.

ستاره ملی پوش پرسپولیس درباره دیدار مقابل ازبکستان توضیح داد: بازی های ما با ازبکستان همیشه نتایج نزدیکی داشته است. 1-0 و 2-0 بود و فکر می کنم بازی خیلی خوبی بود. هرچند برخی می گویند بازی در سطح تیم ملی نبود اما به نظرم خوب بود. متأسفانه در این شرایط که شش، هفت ماه تا جام ملت ها باقی مانده است، نه تنها ما، بازیکنان و کادرفنی تیم، بلکه رسانه ها و هواداران هم باید متحد باشیم. اگر دنبال این افتخار ملی هستیم، این افتخار فقط برای بازیکنان تیم ملی نیست، بلکه برای کل مردم ایران است.

امیری در مورد داستان مشترک بازیکنان گفت: می خواستیم به همه بگوییم که فقط برای سربلندی کشورمان با هم هستیم و هدفی جز شاد کردن مردم نداریم و امیدوارم در نهایت مردم از ما خوشحال شوند. .

این بازیکن درباره مصدومیت بیرانوند گفت: زمانی که آنجا بودیم و طی صحبتی که با پزشکان ایرانی داشتند گفتند که علی (بیرانوند) باید تحت عمل جراحی قرار گیرد اما پس از بازگشت به ایران و معاینه مجدد توسط پزشکان گفتند. جراحی لازم نبود امیدوارم دو یا سه هفته دیگر بتوان آن را به تمرینات اضافه کرد.

وی درباره شرایط پرسپولیس برای فصل آینده گفت: هواداران همیشه نسبت به آینده تیم خود حساس هستند و دوست دارند بهترین اتفاقات ممکن رخ دهد. پارسال در نقل و انتقالات اتفاقات خوبی افتاد و بازیکنان جدید از نظر مشکلات جزئی و فنی به تیم ما کمک کردند و خودشان سرپرست تیم بودند و خدای ناکرده نیازی به جمع آوری بازیکن نبود. مطمئن باشید امسال با مدیریتی که داریم و کادری که داریم اتفاقات خوبی می افتد.

امیری درباره اخراج حسین کنعانی در بازی با ازبکستان گفت: الحمدلله در بازی دوستانه بود نه در بازی رسمی که به ضرر تیم ملی باشد. البته همانجا به او گفتم که ده نفره شدیم و اگر گل بزنیم شرایط سختی است. خودش فهمید که نباید این اتفاقات در تیم ملی تکرار شود. ما جام ملت های 2019 را به خاطر این اتفاقات از دست دادیم، اما مطمئن باشید این اتفاقات رخ نخواهد داد.

پیشکسوت تیم ملی درباره پاداش جام جهانی و دریافت حواله نقدی خودرو توضیح داد: هنوز چیزی مشخص نیست. اگر برای هر یک از بازیکنان این اتفاق افتاد و خودروی خود را به ایران آوردند و سوار آن شدند، این سوال را بپرسید. در نهایت این یک اتفاق و پاداشی است که در نظر گرفته شده است و نمی گویم کم و زیاد است. در این شرایط وقتی کسی بتواند به آن فکر کند، مشکل بزرگی خواهد بود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وحید امیری در پاسخ به این سوال که آیا تصاویر منتشر شده از خودروها برای بازیکنان نیست؟ گفت: نمی دانم اما می دانم هیچ خودرویی از گمرک بیرون نیامده که شما بگویید پلاکش گرفته یا وارد کشور شده است.

دیدگاهتان را بنویسید