واکنش عجیب وحید امیری پس از باخت جنجالی

واکنش عجیب وحید امیری پس از باخت جنجالی

وحید امیری که بازی مقابل الدیل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از هواداران واقعا عذرخواهی می کنم، چه آنهایی که امروز به ورزشگاه آمدند و چه آنهایی که منتظر خانه ای برای تیم هستند. به جلو حرکت کن . متاسفانه این اتفاق نیفتاد. من از طرف بازیکنان صمیمانه از همه عذرخواهی می کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده بیفتد.

او سپس در مورد شکست مقابل الدحیل گفت: “ما اتفاقات بسیار سخت تری از این برایمان افتاده است.” این اتفاقات در فینال آسیا رخ داد و ما بسیار قوی تر برگشتیم. به همه هواداران اینجا قول می‌دهم که برمی‌گردیم، خیلی قوی‌تر برمی‌گردیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنانمان و آن‌هایی که این تیم را دوست ندارند در جایی که لیاقتش را دارند، خوشحال شوند.

امیری درباره شعار هواداران علیه پرسپولیسی ها گفت: هواداران امروز در این سرما به ورزشگاه آمدند و بالاخره همه جای دنیا اینطور است. حتی وقتی تیم های بزرگ دنیا در چنین مسابقاتی شکست می خورند، این اتفاقات می افتد. اما دیدید که بچه های ما از دقیقه اول تا صدم تمام تلاش خود را کردند و فکر می کنم بچه های ما امروز شکست نخوردند. بالاخره اینها اتفاقات فوتبالی است و من می گویم هوادارانی که در این سرما بیایند ناراحت می شوند. امیدوارم غمش را اینجا خالی کند و در کنار خانواده و دوستانش غمگین نباشد.