سوال عجیب یک خبرنگار انگلیسی از وحید امیری

وی ابتدا گفت: به خانواده هایی که اعضای خود را از دست داده اند تسلیت می گویم.

امیری که به همراه سید حسین حسینی در این دیدار حضور داشت، در ادامه گفت: این جام جهانی سخت و متفاوت با جام های قبلی است، انشالله موفق می شویم، کار بسیار سختی داریم، در جام جهانی قبلی ما این فرصت را داشتیم که با هماهنگی به موفقیت برسیم که داشتیم اما نشد و شاخصه ما اتحاد و همبستگی است و همه تیم ها متحد هستند و تلاش بازیکنان و کادر فنی ایجاد ذهنیت برای رسیدن به موفقیت خواهد بود. در جام جهانی با اتحاد و همدلی.

وحید امیری در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره اظهارات اینفانتینو که ایران روزی می تواند میزبان جام جهانی باشد چیست، گفت: خیلی خوشحالم که آقای اینفانتینو این حس را نسبت به ایران دارد. مردم ایران با فوتبال زندگی می کنند و امیدوارم روزی این اتفاق بیفتد. چون ایرانی ها با فوتبال زندگی می کنند و بدون شک این اتفاق بزرگی برای آنها خواهد بود.

خبرنگاری از امیری درباره مصدومیت چند ماهه و تاثیر آن پرسید که وینگر ایرانی پاسخ داد: مصدومیت خیلی بدی داشتم اما انگیزه من این بود که دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم. من بسیار خوشحالم که امروز به عنوان یک سرباز می توانم پیراهن را بپوشم و تیم را بالاتر ببرم. شک ندارم با کمک هم تیمی هایم این اتفاق می افتد و یک جام جهانی ویژه برای ایران رقم می خورد.

سپس وحید امیری در مورد تیم ملی انگلیس گفت: لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیاست و بهترین بازیکنان دنیا هستند و این باعث پیشرفت آنها می شود. چیزی که در مورد ایرانی ها باید بگویم این است که آنها تا آخرین لحظه جنگاورانه می جنگند و این را در روز مسابقه می بینید.

وحید امیری در نهایت در پاسخ به سوال خبرنگار انگلیسی که گفته بود می توانی صحنه خاک انداختن پیکه را در این جام تکرار کنی؟

دیدگاهتان را بنویسید