اظهارات عجیب سخنگوی پرسپولیس درباره وحید امیری

اظهارات عجیب سخنگوی پرسپولیس درباره وحید امیری

مصدومیت تلخ و تلخ دوباره وحید امیری در بازی ذوب آهن به یکی از مهم ترین مشکلات فوتبال ایران تبدیل شده است. این بازیکن بعد از چند مصدومیت در اصفهان و ملی و پرسپولیس حتی نتوانست بنشیند و صحنه های تلخی برای هواداران ثبت شد.

حالا مصطفی لشگری، سخنگوی پرسپولیس در گفت و گو با برنامه صبحگاهی شبکه سه، به بلاتکلیفی در مورد مصدومیت امیری پاسخ داده است. یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس می گوید امیری در اردوی تیم ملی مصدوم شد و قبل از بازی آهن پزشکان باور نمی کردند که کمر او عمل شده باشد. پرسش و پاسخ سعید اکبری با لشگری را می خوانید:

وحید امیری جام جهانی را از دست می دهد یا به مسابقات می رسد؟

دیروز در بیمارستان با پزشکشان صحبت کردیم، او قطعا به جام جهانی خواهد رسید و این را دکترش گفته است.

جزئیات مصدومیت او چه بود؟

آقای وحید امیری در حین بازی برای کره جنوبی در اردوی تیم ملی مصدوم شد. با بازگشت او به اردوی پرسپولیس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و پزشکان تشخیص دادند که شدت مصدومیت آنقدر نیست که نیاز به عمل جراحی داشته باشد، آمادگی خوبی داشتند اما متاسفانه در بازی با ذوب آهن دوباره دیسک آنها بیرون آمد. و پاره شده بود که به گفته پزشکشان باید در این مرحله از عمل انجام شود.

مطمئنی چهار ماه میشه؟ نظر قطعی دادند؟

این قرار ملاقات دیروز دکترش با او بود و با آقای وحید امیری و مدیران باشگاه در این باره صحبت کردند.

شایعه شده بود که وحید امیری مصدوم به اردوی تیم ملی رسیده و پنج روز مانده به بازی در کره تمرین نکرده است اما روز آخر با آقای اسکوچیچ صحبت کرد و گفت مشکلی وجود ندارد و می توانم برای این تیم بازی کنم. تیم ملی . . شما می گویید مجروحان به اردوگاه نرفتند؟

او قبل از اردو و زمانی که در لیگ حضور داشت برای پرسپولیس بازی کرد و در تمام بازی های تیم ملی نیز حضور داشت. من نمی دانم و این یک موضوع تخصصی است و پزشکان تیم ملی باید نظر بدهند اما آنچه مشخص است آقای امیری سالم به دلیل اینکه قبلا برای پرسپولیس بازی می کرد به تیم ملی پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید