اعتراف عجیب وحید امیری: دربی می توانست با تساوی به پایان برسد

اعتراف عجیب وحید امیری: دربی می توانست با تساوی به پایان برسد

وحید امیری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال درباره آن دیدار گفت: امروز یک بازی ویژه و با تنش زیاد بود، اما خدا کمک کرد در دیداری که می توانست به تساوی هم برسد برنده شویم. در مسابقه، به بازیکنان گفتم به نشانه قدردانی تعظیم کنند.

وی ادامه داد: کار برای قهرمانی سخت است. ما خیلی تلاش کردیم. فکر می کردیم این دیدار برای قهرمانی تیم بسیار مهم است و توانستیم به هدف خود برسیم.

فوتبالیست پرسپولیس گفت: استقلال تیم خوبی است و این را نمی توان کتمان کرد. آنها در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌اند و می‌دانستیم که در برخی مقاطع رقابت‌ها ما را تحت فشار قرار خواهند داد، اما شرایط را کنترل کردیم. ما قدرت آنها را کنترل کردیم و این خیلی به ما کمک کرد.

امیری درباره عملکردش در آن بازی و حضور در پست جلو گفت: همه بازیکنان داخل و خارج زمین فوق العاده بودند. نمی توان گفت که فقط یک نفر خوب بوده است. امروز چند اشتباه دفاعی مرتکب شدیم. بازی خوبی در دروازه دیدیم و توانستیم گلزنی کنیم.

وی ادامه داد: شرایط دربی کاملا متفاوت است. در سال های گذشته برعکس این اتفاق افتاد که شرایط بهتری در جدول داشتیم اما شکست خوردیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه گفت: یکی از بهترین نکات این دیدار حضور تماشاگران بود که از آنها تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید