داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد/ تساوی یک نتیجه عادلانه مقابل پرسپولیس بود

ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782113

مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: یکی دو اشتباه در 18 مرحله انجام شد که یکی از آنها پنالتی تقریبا قطعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی سرآسیایی پس از تساوی یک بر یک گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر گفت: بازی پرنشاطی بود. از نظر فیزیکی و فنی شاهد یک بازی پر جنب و جوش بودیم و مشکلات فنی زیادی در این بازی وجود داشت. سعی کردیم به تیم خوب پرسپولیس موقعیت ندهیم، محوطه این تیم را بستیم و طبق آنالیز و دستورات تاکتیکی آقای گله وانی در فرصت مناسب خطر ایجاد کردیم و موقعیت داشتیم. نتیجه اما یک تساوی منصفانه بود.
او گفت: فوتبال از نظر فنی خوب بود. با تشکر از آقای یحیی گل محمدی و بازیکنانش بابت فوتبال تکنیکی و بازی جوانمردانه شان. از بچه های خودمان هم که تلاش مضاعف کردند. در این دیدار شرایط خوبی داشتیم و می توانستیم نتیجه را تغییر دهیم اما به تساوی رسیدیم. با این حال به بازیکنان گل گهر خسته نباشید می گویم.
گل گهر مربی فوتبال درباره مشکلات داوری گفت: آنچه از دور می بینیم و به نظر می رسد یک سری اتفاقات در بازی رخ داد و یکی دو اشتباه در 18 مرحله انجام شد که یکی از آنها به امنیت نزدیک است. پنالتی داریم با اینکه کارشناسان باید نظر بدهند و فکر می کنم پنالتی ما را از دست دادند، اما داور مسابقه را اعلام کرد. او مدیریت خوبی داشت که ما به آن احترام می گذاریم اما می توانست یک پنالتی برای ما اجرا کند که حالا کارشناسان درباره آن اظهار نظر می کنند.
سراسایی در واکنش به اینکه گل گهر در نیمه دوم عقب نشینی کرد یا پرسپولیس پیش بود، گفت: نیمه اول از بالا پرس کردیم اما در نیمه دوم شرایط بازی را حفظ کردیم. اتفاقی گل خوردیم و در همان صحنه ای که به پنالتی اعتقاد داشتیم، توپ برگشت و به 18 قدم ما رسید. در هر صورت این نظر داور بود و ما به نظر او کاملا احترام می گذاریم. با این حال عقب نشینی ما هم تاکتیکی بود و هم فشار روی پرسپولیس را بیشتر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید