داور مقابل سپاهان برای ما پنالتی نگرفت/ركوردها برایم مهم نیست


ساعت: 22:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889454

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: داور پنالتی را به نفع ما اعلام نکرد و نباید مقابل چنین تیم هایی این اشتباهات کوچک را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پیش از اظهارات سرمربی استقلال در نشست خبری پس از شکست مقابل سپاهان، مدیر رسانه ای استقلال در سخنانی کوتاه اعلام کرد در صورت حضور دوربین های تلویزیونی نشست خبری برگزار نمی شود.ساپینتو صحبت های خود را آغاز کرد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نیمه اول خوب بودیم. تیم حریف شانس زیادی نداشت و فقط یک موقعیت داشت. کنترل ما خوب بود و سربازها فقط منتظر بودند که اشتباه کنیم و از آن سوء استفاده کنیم.


سپاهانی ها منتظر اشتباه ما بودند، داور هم پنالتی ما را نگرفت

وی ادامه داد: سربازان منتظر اشتباهات ما بودند و از آنها سوء استفاده کردند. بعد از زدن گل اول تمرکزمان را از دست دادیم و گل دوم کار را برایمان سخت کرد. همانطور که قبلا هم گفتم داور برای ما پنالتی نگرفت. نباید مقابل این تیم ها این اشتباهات کوچک را مرتکب شویم. امیدوارم بتوانیم در آینده خوب کار کنیم و با تمرکز بالا عملکردمان را بهبود ببخشیم.


برای من رکورد خیلی مهم نبود، وقتی این کار را می کردیم نباید می باختیم

سرمربی استقلال در پاسخ به اینکه تیمش رکورد شکست ناپذیری خود را از دست داد، گفت: رکورد برای من خیلی مهم نبود. وقتی این کار را کردیم نباید باختیم. از این به بعد سعی می کنیم بهتر به نظر برسیم و رشد کنیم. خیلی از رکوردها برایم جالب نیستند و امیدوارم در آینده بهتر از این ظاهر شویم.


بعد از گل دوم روحمان را از دست دادیم

ساپینتو توضیح داد: «وقتی پشت سر حریف خود هستید، با یک چهار دفاع دفاعی بازی می‌کنید، آیا این می‌تواند شروعی برای بازگشت به چهار مدافع مورد علاقه‌تان باشد؟» ساپینتو توضیح داد: «ما سیستم خود را به 1-3-2-4 تغییر دادیم. تغییر نکرده اند؛ سیستمی که بازی کردیم و تغییر دادیم 2-3-5 بود. در این سه چهار هفته ای که تمرین می کردیم روی این چیزها خیلی تمرین کرده بودیم. در فاز دفاعی هم خوب بودیم. عارف می توانست به خوبی از میدان عبور کند و جلالیراد هم می توانست امتیاز بزرگی ایجاد کند. جعفر سلمانی و پیمان بابایی می توانستند تهاجمی تر کار کنند. با دو هافبک به کارمان ادامه دادیم اما متأسفانه بعد از گل دوم ذهنیتمان را از دست دادیم. ما می توانستیم با پنالتی که آنها از دست دادند به بازی برگردیم، اما این امکان پذیر نبود.


سانترهای خوبی زدیم اما نتوانستیم خوب کار کنیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال بعد از زدن گل دوم هیچ برنامه ای برای رسیدن به دروازه حریف نداشت، توضیح داد: وقتی گل دوم را گرفتیم حریف از جلو شروع به پرسینگ کرد و کاری از دستمان برنمی آمد. سانترهای خوبی می زدیم، اما نتوانستیم خوب به پایان برسیم. ما به اندازه کافی خوب عمل نکردیم. نیمه اول را دوست داشتم تا اینکه به گل رسیدیم. باید تلاش کنیم تا پیشرفت لازم را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید