داور پنالتی ما را نگرفت اما به آنها احترام می گذارم/ برای کی روش آرزوی موفقیت دارم


ساعت: 20:46
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896484

من به تعطیلات و برنامه لیگ برتر احترام می گذارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تعطیلی لیگ برای همه تیم ها یکسان است و من به این برنامه احترام می گذارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی 3 بر 1 استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: خیلی خوشحالم، بازی فوق العاده ای انجام دادیم و همیشه توانستیم تیم حریف را کنترل کنیم.به تیم نساجی نگذاشتیم بازی کند، تیمی که در مسابقات قبلی خوب کار کرده و تیم خوبی است. آنها امروز نتوانستند بازی همیشگی خود را انجام دهند. مثل بازی قبل خوب کار کردیم اما تنها تفاوت این بود که در این بازی گل خوردیم.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد خود را با شرایط فوتبال ایران وفق داده است، تصریح کرد: بازی با تیم 10 نفره سخت است اما با این وجود خوب کار کردیم. من از مدیریت باشگاه تشکر می کنم و این پیروزی را به همه و به همه افرادی که به تیم کمک می کنند تقدیم می کنم. ما خانواده خوبی داریم و این باعث می شود به اهدافمان برسیم. از هواداران هم تشکر می کنم و از آنها تا پایان فصل حمایت می خواهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: در بازی امروز خیلی کار کردیم. در این دیدار ما تیم برتر بودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. در ایران این بازی بی نظیر بود و بازی زیبایی را برای هواداران ارائه کردیم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که چیزی متفاوت از بازی قبلی می‌خواهم. به آنها گفتم اگر داوران دیگر به ما پنالتی ندهند، خودمان گل می‌زنیم. خوشحالم که بازیکنانم با توپ و بدون توپ عملکرد خوبی داشتند.

ساپینتو درباره اینکه چه بازیکنان استقلال به تیم ملی دعوت خواهند شد، گفت: هر چه این تعداد بیشتر باشد، افتخار می کنم. این یک افتخار برای من و باشگاه است و امیدوارم بازیکنان از این فرصت استفاده کنند.

وی با اشاره به بازگشت کی روش به فوتبال ایران خاطرنشان کرد: زمانی که در اسپورتینگ بازی می کردم او مربی من بود. کی روش مربی جوانان من بود و او را به خوبی می شناسم. او مربی بسیار خوبی است و در حال حاضر با تیم ملی ایران بسیار خوب کار می کند. برای او در بازگشت به ایران و موفقیت با تیم ملی ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مصدومیت پیمان بابایی گفت: او در ابتدای نیمه اول درد داشت اما بازی خوبی ارائه کرد. او در نیمه دوم نتوانست بازی را ادامه دهد و ما او را از زمین خارج کردیم.

وی با بیان اینکه خیلی زود مهاجمان تیمش را عوض کردم، خاطرنشان کرد: هم با ترکیب قبلی و هم با ترکیب دوم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. ما در این دیدار 15 موقعیت ایجاد کردیم. ما سه روز پیش بازی داشتیم و بازیکنان دیگر آماده بودند، بنابراین من زود عوض شدم.

ساپینتو درباره نیمکت های شلوغ و اعتراضش به داور توضیح داد: داور به من کارت زرد داد اما پنالتی ما دیده نشد. داور پنالتی ما را نگرفت اما به من کارت زرد داد. باید بیشتر احترام میکردم اگر نتوانیم چیزی بگوییم، فوتبال نخواهد بود. ما هم باید صحبت کنیم اما من همیشه به داوران احترام می گذارم.

وی درباره تعطیلی لیگ گفت: این تعطیلی برای ما که روز به روز پیشرفت می کنیم و بهتر می شویم خوب نیست. اگر از من بپرسید، دوست دارم ادامه دهم، اما برنامه ای وجود دارد که برای همه یکسان است. برای برخی از بازیکنان ما تعطیلاتی خواهیم داشت تا خانواده هایشان را ببینند زیرا آنها به این استراحت نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید