برای شمسایی در سمت جدید آرزوی موفقیت دارم

ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800259

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که دو قهرمانی جام ملت های آسیا و یک عنوان سومی جهان را برای کشورمان کسب کرده بود، پیام خداحافظی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ناظم الشریعه در پایان دوران حضور خود در تیم ملی فوتسال ایران متن زیر را منتشر کرد:

به نام خدا نامهای نیکو

با سلام و درود

با احترام، اکنون که پس از هفت سال سابقه مربیگری در تیم ملی فوتسال و کسب موفقیت های آسیایی و جهانی، به نظر رئیس فدراسیون فوتبال، بار مسئولیت از دوش من برداشته شده است، لازم می دانم صمیمانه اعلام کنم. از همه کسانی که در موفقیت مستمر تیم ملی فوتسال کمک کردند و از حمایت های من در این مدت تشکر می کنم. از بزرگوارانی که به من اعتماد کردند و علیرغم مخالفت برخی دوستان مسئولیت تیم های ملی امید و بزرگسالان را به من سپردند تا بتوانم خدمتگزار کوچکی در مسیر کسب موفقیت های سال های اخیر باشم، کمال تشکر را دارم. از جمله . دو دوره قهرمانی آسیا و مقام سوم جهان و حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی انتخاب به عنوان یکی از پنج تیم برتر جهان به مدت دو دوره و ….

از تمامی همکاران ارجمندم و تمامی بازیکنان توانمند تیم ملی و همچنین از همه مردم عزیز ایران که همیشه و همه جا پشتیبان و پشتیبان بی دریغ من بوده اند صمیمانه تشکر می کنم.

در پایان ضمن تبریک به دوست عزیزم جناب آقای وحید شمسایی، برای ایشان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران آرزوی موفقیت و بهروزی دارم و امیدوارم در مسیر دشوار پیش رو شاهد موفقیت های بیشتر ملی پوش بزرگ و عزیز ایران باشیم. تیم در عرصه بین المللی

سپاس از خدای مهربانی که با رحمت بیکران خود به من توفیق خدمت در تیم ملی فوتسال ایران بزرگ را داد تا همیشه و در همه حال با اتکال به نیروی همیشگی و بی نظیرش و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام من می توانم نقش کوچکی در موفقیت های ورزشی این سرزمین داشته باشم. اینک با آرزوی بهترین ها برای عزیزان و بهترین آرامش وجدان، ثمره هفت سال عشق پاک خود را به دوستان خود می سپارم و به لطف خداوند متعال در سایر عرصه ها به خدمت فداکارانه خود ادامه خواهم داد.

ارادتمند همه ملت ایران سید محمد ناظم الشریعه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید