گل دوم ما آفساید نبود اما میزبان 3-4 تیم دیگر را دوست دارد / برای همه آرزوی وجدان و شرف دارم!


ساعت: 20:16
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808488

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تفاوت دو تیم تیم خوب با سرمربی بسیار شجاع و دلسوز و تیمی متشکل از بازیکنان با سرمربی خوبی مثل من بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: باید از هواداران عذرخواهی کنم. تفاوت دو تیم در تیمی با مربی بسیار شجاع و دلسوز و تیمی متشکل از بازیکنان با مربی بی لیاقتی مثل من بود. تولد تفاوت دو تیم بود. خسته نباشید به 2 تیم میگم. تبریک به بازیکنان پرسپولیس و آقای یحیی. آنها ثابت کردند که بی دلیل 5 فصل متوالی قهرمان لیگ برتر نیستند، انگار 4 روز پیش جام حذفی را از دست دادند اما به سرعت به مسابقات بازگشتند.
وی ادامه داد: عدم جسارت، بهبودی نه چندان خوب ما را از دست داد. تیمی که در 5 دقیقه ابتدایی بازی 2 گل به ثمر رساند، سرمربی اش بی دفاع است. حتی در 10 سالگی هم شانس داشتیم، اما کار نکردیم و به بازی برنگشتیم. پذیرفتن اشتباهات، صداقت باعث موفقیت ما در راه می شود. 4 روز بعد یک بازی سخت دیگر در لیگ داریم که باید آن را آماده کنیم.
الهامی گفت: آن آقایی که می گوید این تیم اینقدر سود کرده، این تیم اینقدر برد، حرف من برای تیم خودم نیست. امیدوارم همه وجدان و شرافت داشته باشند. کاری که انجام می دهی با اینکه منبر در دست توست، خدا را پسندیده نیست. من نمی خواهم برنامه خاصی را مقصر بدانم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی اذعان داشت: به نظرم صحنه گل دوم ما آفساید نبود، هرچند از داوری قدردانی می کنم و به او خسته نباشید می گویم. اخراج بازیکن من، اولین کارت زرد او، اصلاً کارت نداشت. قضاوت گاهی اوقات برای ما مفید است، اما هرگز اینطور نبوده است که بخواهیم تفکر خود را تغییر دهیم. 3-4 تیم هستند که برخی مجری ها دوست دارند.
وی گفت: متأسفانه آنها راهی را که می خواهند طی می کنند. خدای من شهادت می دهم که به خاطر ضرر امروز این حرف ها را نزدم. اگر شکست امروز مقابل پرسپولیس را قبول نکنیم اشتباه است. من می دانستم که قرار است اتفاق بیفتد و در مورد آن حق داشتم.
وی تاکید کرد: طبیعت و لذت فوتبال این است که مربی، بازیکن و داور اشتباه می کنند. اعتراف میکنم اشتباه کردم من از بچه ها و هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستم بهبودی مطلوب تیمم را تضمین کنم. هیچ تاثیری نداشت. من مقصر این باخت بودم.
وی در خصوص بازی در مشهد نیز گفت: مشهد همه چیز برای ما دارد اما اگر در هتل 10 ستاره زندگی می کنید باز هم دوست دارید شب ها در خانه بخوابید. فکر می کنم بحث در این زمینه تکرار شده است. خوب نیست الان در مورد نساجی صحبت کنم و با هواداران بازی کنم چون بازی را باختیم و اگر الان حرفی بزنم ذهنمان شکست می خورد. بهتر است امروز شکست را بپذیرم و این صحبت ها را به روز پیروزی موکول کنم.
وی در پایان گفت: سفر دو طرفه پرسپولیس را از دست داده ایم، مشکلات خود را حل می کنیم تا در آینده موفق باشیم. همه فوتبال را درک می کنند و ما باید صادق باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید