مرد مستقل اعتراف کرد؛ همه می دانند که من این تیم را دوست دارم

مرد مستقل اعتراف کرد؛  همه می دانند که من این تیم را دوست دارم

دیدار تراکتورسازی مسجد سلیمان و نفت در هفته دهم لیگ برتر چهره بسیار خاصی دارد. چهره ای که قبل از شروع لیگ برتر تراکتورسازی را برعهده گرفت اما حدود یک ماه بعد استعفا داد و فیروز کریمی جای او را گرفت و حالا سولدو جایگزین او شده است. صحبت های فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی را بخوانید; کمالوند با اشاره به اینکه بازی با تراکتور به سایر بازی ها حساسیت چندانی ندارد، خاطرنشان کرد:

فصل بدنسازی را کاملا از دست دادیم
بازی فردا بازی حساسی برای هر دو تیم است. تیم ما هر هفته بهتر می شود. کمتر از 20 روز به شروع مسابقه مانده بود که هدایت تیم نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفتم و فصل بدنسازی را به کلی از دست دادیم. ما بدون بازی دوستانه وارد مسابقات شدیم و به همین دلیل در ابتدای فصل با مشکل مواجه شدیم.

هفته به هفته بهتر می شویم
به همان دلایلی که گفتیم معمولا در هر بازی 4-5 بازیکن نداریم. اما مهم این است که از بچه ها راضی هستم چون هفته به هفته بهتر و زیباتر بازی می کنند. هفته گذشته مقابل ذوب آهن بازی بسیار خوبی انجام دادیم و اگر این اتفاق نمی افتاد می توانستیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم.

تراکتور هم مثل ما مشکلاتی دارد
تراکتورسازی را می شناسیم و دو سه بازی اخیر این تیم را تماشا کرده ایم. مربی ارزشمند کروات که آمد تغییرات مثبتی در این تیم ایجاد کرد. تراکتور هم مثل ما مشکلات زیادی دارد که سعی می کنیم از آنها برای رسیدن به هدفمان استفاده کنیم.

بازی با تراکتور برای من حساس نیست
همانطور که پیش بینی می شد یکی از سوالات کمالوند در جلسه درباره بعد شخصی تقابل تراکتور و پرستیژ آن برای مربی بود که وی با تکذیب گفت: متوجه نمی شوم که از نظر اعتبار برایم مهم است! تراکتور تیمی است که همیشه دوستش داشته ایم، داریم و خواهیم داشت. بازی با تراکتور برای من حساس نیست. همه عشق من به تراکتور را می دانند. در هر صورت الان هدایت تیم نفت مسجد سلیمان را بر عهده دارم و سه امتیاز بازی فردا مثل سه امتیاز بازی قبل و بعد ماست و حساسیتی وجود ندارد. ما بیشتر به دنبال فوتبال خوب و جذاب هستیم. خیلی دوست داشتم که تماشاگرانی بودند و بازی را از نزدیک تماشا کردند. خدای نکرده در هفته های آینده این اتفاق بیفتد و تیم های پرجمعیتی مثل تراکتور و نفت بتوانند از تماشاگران خود استفاده کنند.

عادت کرده ایم در هر بازی چند بازیکن نداشته باشیم
طبق معمول چند بازیکن نداریم و عادت کرده ایم. تیم ما خیلی خوب است و تصور این است که نفت در پایان فصل قطعا به جایگاهی می رسد که نسبت به فصول قبل به خصوص فصل گذشته بهتر است. ما هیچ نگرانی نداریم. مشکلات ما به قدری بزرگ است که منتظر یک استراحت 20 روزه بین فصل هستیم تا از پس آنها برآییم و با آمادگی کامل وارد نیم فصل دوم شویم.

دیدگاهتان را بنویسید