من به نتایج انتخابات احترام می گذارم. نیازی به ورود به دیوان عدالت اداری نیست/ در فدراسیون اسکیت دولتی داشتیم

ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802429

کاندیدای ریاست فدراسیون اسکیت گفت: روند انتخابات عادلانه بود و من به نتیجه آن احترام می گذارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف امروز برگزار شد و در پایان دور دوم مجید هنرجو نایب رئیس این فدراسیون در رقابتی تنگاتنگ با رضا شجی به عنوان رئیس فدراسیون برای 4 سال آینده انتخاب شد.

رضا شجیع کاندیدای این انتخابات که رقابت تنگاتنگی با این دانشجو برای ریاست دارد در پایان این انتخابات گفت: انتخاب فدراسیون ها مهمترین فرصت برای تعیین سرنوشت آن است و اعضای مجمع در مورد سرنوشت خود تصمیم خواهند گرفت. در چهار سال دیگر رقابت بهتری نسبت به انتخابات قبلی و تصویب قانون اساسی جدید داشتیم و معتقدم اسکیت ایران با تغییر مختصات جهانی می تواند به تدریج مدال آور المپیک شود.

وی افزود: نگرش به این حوزه نیاز به تغییر دارد و با بهره مندی از توجه نسل جوان باید در این حوزه ها سرمایه گذاری کنیم تا مشکلات و آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با تاکید بر نقش مهم مسائل اقتصادی در این فدراسیون گفت: با بودجه مصوب حدود 2.5 میلیاردی این فدراسیون تنها 3 یا 4 اعزام خواهیم داشت. فدراسیون کاری به بودجه کشور ندارد و باید منابع غیردولتی جذب کند. این فدراسیون زیر نظر 3 فدراسیون جهانی است و باید منابع خوبی از طریق آن به دست آید. ما در گذشته دولت داشته ایم و این ظرفیت مغفول مانده است.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر تغییر نماینده باشگاه ها در جلسه در دقیقه 90 گفت: برای رای گیری یک باشگاه در جلسه باید مجوز معتبر در زمان لیگ و هنر داشته باشد. . 5 مجوز. با توجه به این شرایط، وزارتخانه تمام شرایط را انجام داد. روند انتخابات عادلانه بود و من به نتیجه احترام می گذارم.

شاجی در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط انتخابات شکایت می کنید، گفت: وقتی جلسه برگزار می شود و رای گیری می شود یعنی روند انتخابات پذیرفته می شود. فدراسیون یک نهاد عمومی غیردولتی است و نیازی به ورود به دادگاه اداری نیست. اعتراضات وجهه قانونی ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید