معترضان به انتخابات تکواندو قصد شکایت به دیوان عدالت اداری را دارند/ پولادگر نقشی در تجدیدنظرخواهی ندارد و به فدراسیون باز نمی گردد.

ساعت: 22:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804614

منتظر پاسخ نهاد ریاست جمهوری برای تعیین تکلیف انتخابات تکواندو هستیم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سرنوشت انتخابات تکواندو گفت: منتظر پاسخ نهاد ریاست جمهوری برای تعیین تکلیف این انتخابات هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه انتخابات فدراسیون تکواندو چه شد و سرنوشت این انتخابات چه خواهد شد، گفت: موضوع انتخابات تکواندو برای ما مهم است. در هر فدراسیونی که انتخابات برگزار می شود رئیس جمهور را به اتاقم دعوت می کنم و حکمش را ارائه می کنم تا جلوی فدراسیون گرفته نشود. فدراسیون تکواندو همچنان فعال است. در حال حاضر محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مورد توجه فدراسیون تکواندو قرار دارد. ما نمی گوییم وضعیت خوبی است، اما منظورم این است که این فدراسیون تعطیل نیست.

وی افزود: 57 نفر عضو مجمع بودند و 56 نفر رای دادند. در اساسنامه آمده است که نصف به علاوه یک اعضای حاضر در جلسه حد نصاب باید به ریاست رأی دهند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در جای دیگر نوشته شده است که نصف به علاوه یک از اعضای دارای حق رای در مجمع یعنی 56 رای که نصف به علاوه یک (29 رای) رای ارائه شده توسط هادی ساعی است. “

سجادی همچنین گفت: فردای آن روز 16 یا 17 نفر امضا جمع کردند که این رای اشتباه است. سوال آنها این بود که کدام روش را در نظر بگیریم؟ تعداد کل اعضا یا تعداد رای دهندگان؟ حتی می خواستند به دلیل ابطال انتخابات از دیوان عدالت اداری شکایت کنند. از طرفی این موضوع صورتجلسه دارد و جلسه تمام شده و خبر پیروزی ساعی در رسانه ها منتشر شده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نامه اعتراضی تعدادی از نمایندگان گفت: شنیده ام که این شکایت حتی به دیوان عدالت اداری هم ارسال شده است. گفته می شود که قانون اساسی رعایت نشده است. اما این موضوع در حال بررسی است و آخرین اقدام ما این بود که این موضوع را با معاونت حقوقی ریاست جمهوری در میان بگذاریم تا بررسی شود. منتظر جواب هستیم.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا محمد پولادگر که اکنون معاون وزیر ورزش است در صورت ابطال انتخابات به پای صندوق های رای بازخواهد گشت؟ گفت: نه، آقای پولادگر الان معاون ما هستند و نقشی در این شکایت ندارند. او معاون وزیر ورزش است و اگر خدای ناکرده این انتخابات باطل شود پولادگر به ما کمک می کند. ما شهرت خود را دوست داریم. هر چه بپرسی من به صراحت خواهم گفت. گاهی با همین شفافیت چوب می خوردم. نرمی و خلوص ورزش در سادگی آن است. ما نباید اجازه دهیم در ورزش سیاسی کاری انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید