شکایت رئیس فدراسیون سوارکاری به دیوان عدالت اداری/ مکاتبات خلیلی با IOC و FEI


ساعت: 21:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897507

رئیس فدراسیون سوارکاری از وزارت ورزش در دادگاه اداری شکایت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ 31 خردادماه سال جاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری برگزار شد و مسعود خالی با کسب 45 رای از 47 رای به مدت چهار سال در سمت ریاست ابقا شد. دو رای دیگر مختلط شد و خلیلی موضع خود را محکم تثبیت کرد.

وزارت ورزش و جوانان از ابتدا نتیجه انتخابات را به رسمیت نشناخت و پس از 3 ماه ناراحتی خود را علنی کرد. مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در حالی برگزار شد که محمد کاظمیان و محمد اسد مسجدی دو نامزد دیگر نسبت به اطلاعیه دیرهنگام تایید صلاحیت خود اعتراض کرده و خواستار لغو و تعویق جلسه شدند.

وزارت ورزش یک روز زودتر این جلسه را لغو و اعلام کرده بود که در 10 خرداد برگزار می شود، اما جلسه 31 خرداد بدون حضور نماینده وزارتخانه برگزار شد. کمیته ملی المپیک، یکی دیگر از ارگان های بزرگ ورزشی کشور، نماینده ای در مجمع داشت و از رئیس آن فدراسیون برای حضور در روز انتخابات ریاست کمیته دعوت کرد.

حمید سجادی وزیر ورزش از امضای حکم مسعود خلیلی در مواجهه با رئیس فدراسیون خودداری کرد و امروز (چهارشنبه 3 شهریور) به طور غیرمنتظره ای وی را برکنار و محمود حیدری را به عنوان سرپرست منصوب کرد.

این تصمیم خلیلی را بر آن داشت تا از وزارت ورزش شکایت کند و به دیوان عدالت اداری شکایت کند.

رئیس فدراسیون سوارکاری از مکاتبه با کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی سوارکاری و ارائه گزارشی از اتفاقات این دو نهاد بین المللی خبر داد.

باید منتظر واکنش کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی سوارکاری در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ایران باشیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار این فدراسیون است.

دیدگاهتان را بنویسید