تا اینجای کار هیچ تیمی بهتر از ما نبوده است/ نظر بازیکنان سابق استقلال برایم مهم نیست!


ساعت: 21:17
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895417

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای من نظر کسانی که استقلال را دوست دارند مهم است نه بازیکنان سابق تیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: فردا باید مقابل تیمی بازی کنیم که بسیار منظم است و بازیکنانش می دانند چگونه دفاع کنند. آنها دو خط بسیار قوی در دفاع و هافبک دارند و بازیساز و مهاجم هم خوب بازی می کنند. مطمئناً بازی سختی خواهد بود و آنها منتظر اشتباهات ما خواهند بود تا از آنها استفاده کنند. فردا باید حوصله و کیفیت لازم برای بازی با توپ را داشته باشیم.

وی ادامه داد: زمانی که فرصت داریم باید گل بزنیم و این خیلی مهم است که بتوانیم در ابتدای بازی گل بزنیم.ما تمام هفته روی این موقعیت ها کار کرده ایم و امیدواریم بازی را ببریم چون سه تیم امتیازات بازی برای ما بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به ادعای منتقدان مبنی بر اینکه هنوز هسته اصلی تیمش را پیدا نکرده است، گفت: چه کسانی مقابل من هستند؟ بازیکنان سابق استقلال می گویند؟ آیا آنها حمایت می کنند؟ من همه اعتراضات را می پذیرم. شاید بازیکنان سابق استقلال باید مربی باشند تا شرایط را درک کنند. صحبت کردن در مورد موضوعی که آنها کاملاً درک نمی کنند آسان است. آنها نمی دانند ما چگونه تمرین کردیم و استراتژی ما چیست. نظر کسانی که مستقل و حامی هستند برای من مهم است. برای من این افراد مهم هستند نه بازیکنان سابق! نظر مدیرعامل باشگاه و کسانی که در باشگاه کار می کنند برای من مهم است. دیگران باید بیشتر بدانند تا نظر خود را بیان کنند. صحبت کردن بدون اطلاعات بسیار آسان است. وقتی مردم استقلال را دوست دارند و از آن حمایت می کنند، الان وقت انتقاد نیست. همه می برند و می بازند و در پایان لیگ محاسبات انجام می شود. تا آن زمان باید حمایت کنند. اگر علم داریم باید حرف بزنیم. من می فهمم که انتقاد از کجا می آید، اما به کسانی که انتقاد می کنند احترام می گذارم.

ساپینتو درباره عدم حضور عزیزبک امانوف در فهرست چهار بازی اخیر تیمش و همچنین وضعیت رضا میرزایی تصریح کرد: امانوف پارسال چند بازی برای استقلال انجام داد؟ چند گل زد؟ چند پاس گل داد؟ آیا هنگام پرسیدن سوال باید آمار او را بدانید؟ چرا درباره امید (حمیدی فر) یا محمدحسین زواری و آرمان رمضانی سوال نمی‌پرسید، اما از امانوف می‌پرسید؟ من هرگز نمی خواهم شخصی صحبت کنم. بازیکنی که از او صحبت کردید 6 بازی در لیست حضور داشت و 3 بازی خارج از لیست بود. او صفر گل زده و صفر پاس گل داده است! چرا این سوال رو میپرسی؟! اگر در مورد بازیکنی می‌پرسید که 30 بازی انجام داده یا گل زده است، طبیعی است، اما این بازیکن تغییر نکرده است. من به همه عقاید و عقاید احترام می گذارم. آمانوف بازیکن با استعدادی است، اما به عنوان یک بازیکن جوان نیاز به مطالعه و تلاش دارد. اگر فرصتی ببینم بازی خواهم کرد، اما تا کنون چیزی تغییر نکرده است. نه گل زد و نه پاس گل داد.

وی درباره عملکرد تیمش در 4 بازی اخیر گفت: خیلی خوشحالم اما مطمئنا برخی از بازیکنان هنوز به کیفیت مطلوبی نرسیده اند.بازیکنانی مانند مهدی کایدی دیر به ترکیب اضافه شدند. تیم به زمان نیاز دارد، اما در کل خوشحالم. هیچ تیمی بهتر از ما نبوده و حتی مقابل سپاهان هم بهتر بودیم. سپاهانی ها از اشتباهات ما استفاده کردند. در بازی با نفت مسجد سلیمان باید 4-1 یا حتی 5-1 می بردیم اما فوتبال اینطور نیست و با تساوی به پایان رسیدیم. تیم ها تازه شروع به کار کرده اند و من نظر مثبتی در مورد تیمم دارم. ما خوب کار می کنیم و از راهی که در بازی ها پیش می رویم راضی هستم. تیم مقابل ما (پیکان) بازیکنان خوبی دارد اما هر بازی بهتر می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید