تا اینجای کار هیچ مشکلی برای داوری نداشتیم مجارا شیری قضاوت های خوبی داشته است


ساعت: 00:14
تاریخ انتشار: 1370/02/1402
کد خبر: 1835189

رئیس کمیته داوران باشگاه والیبال بانوان آسیا گفت: با توجه به استفاده از تکنولوژی روز هیچ مشکلی برای داوری نداشته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ محمد شاهمیری در جمع داوران حاضر در باشگاه والیبال بانوان آسیا گفت: شش داور از پنج کشور ازبکستان، قزاقستان، ایران، قرقیزستان و تایلند شامل چهار داور زن و دو داور مرد هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه از بهترین فناوری های روز دنیا استفاده می شود، تاکنون هیچ مشکلی از نظر داوری نداشته ایم، امروز هم کارت زرد نداشته ایم. البته ما دیر کارت زرد گرفتیم اما کارت زرد نداشتیم یعنی همه چیز خیلی خوب بود.

سرپرست مسابقات والیبال قهرمانی بانوان آسیا در خصوص استفاده از سیستم نظارت تصویری در مسابقات گفت: از سیستم خوبی که کنفدراسیون والیبال آسیا ارائه کرده استفاده می کنیم که کمک زیادی به مسابقات کرد و هر اتفاقی که بیفتد آسان است. چک های ویدئویی

وی در پایان درباره قضاوت زهرا شیری داور بین المللی والیبال ایران در این مسابقات گفت: او داوران خوبی داشت و شانس خوبی برای قضاوت در مسابقات مهم داشت. در مجموع، او تاکنون قضاوت های خوبی داشته است.

تیم والیبال باریج اسنس نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی بانوان آسیا تاکنون چهار بازی انجام داده و با دو برد، دو باخت و 6 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

این تیم فردا (جمعه 9 اردیبهشت) در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف کوانیش قزاقستان می رود.

پس از پایان مرحله گروهی این رقابت ها، تیم های اول و دوم جدول برای کسب عنوان قهرمانی و تیم های سوم و چهارم جدول برای کسب مدال برنز رقابت ها به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید