فوتبال در ایران دین است/ راه رفتن در خیابان های ایران برایم آسان نیست!


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807591

بارسلونا و رئال مادرید از تمرین در ایران ناراضی نخواهند بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: قدم زدن در خیابان های ایران برای من کار ساده ای نیست!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه های محلی در شهر ریکا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره موفقیت با یوزپلنگ ایرانی گفت: در دو سال اخیر برای ما خیلی سخت بوده است. ما کل بازی را انجام دادیم. زمانی که من جایگزین مارک ویلموتس شدم، تیم ما سوم شد. اما پس از آن دوره خوبی را شروع کردیم و به جام جهانی رسیدیم. برای همین خیلی خوشحالم.

وی ادامه داد: فوتبال در ایران مانند یک دین است. اگر تاج نبود، تمام ورزشگاه ها در طول مسابقات پر از تماشاگر بود.

اسکوچیچ درباره رویارویی با تیم ملی فوتبال عراق گفت: هیچ تنشی بین دو تیم خوب وجود ندارد. ما به دلیل کیفیت بالای تیم مان کمی تحت فشار بودیم، توقعات ما بالا بود و به همین دلیل می خواستیم برنده شویم. ما 14 بازی از 15 بازی اخیر را برده ایم.

وی با اشاره به فشار رسانه ها گفت: من تحت فشار رسانه ها بودم نه مردم. اگر بخواهم رسانه های ایرانی را با کرواسی مقایسه کنم، می توانم بگویم که فشار رسانه های ایران 100 برابر بیشتر است. با این حال ما الان بیست و یکمین تیم جهان و اولین تیم آسیا هستیم و به همین دلیل چنین فشاری طبیعی است.

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه شرایط خود را در این کشور تطبیق داده است، اذعان داشت: در چند کشور آسیایی کار کرده ام و در ایران راحت تر با شرایط زندگی کنار آمدم زیرا مردم ایران بسیار مهربان و مهمان نواز هستند. رسانه های (خارجی) تصویری نادرست از ایران ایجاد می کنند.

وی درباره شرایط کار در ایران توضیح داد: عالی. اردوی فوق العاده ای داریم که در آن تیم های بارسلونا یا رئال مادرید از تمرینات ناراضی نخواهند بود. من واقعاً می گویم؛ شرایط کار من در ایران عالی است.

اسکوچیچ در پایان گفت: نمی دانم برای آنها قهرمان هستم یا نه، اما مردم ایران من را دوست دارند و در خیابان ها به سراغم می آیند تا با هم عکس بگیریم. آنها عاشق فوتبال هستند و وقتی نتایج خوبی کسب می کنیم، احساس خوبی به من می دهد. با این حال (به دلیل علاقه و اشتیاق مردم) قدم زدن در خیابان های ایران برای من کار ساده ای نیست!

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید