دین خود را به دنیای دیگران، بدترین دین فروشی است/ به قاتلان شهید سلیمانی لبخند نمی زنیم.


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907294

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: در تمام مراحل زندگی باید به خدا توکل کرد و از شیطان دوری کرد و یادمان باشد به دشمنان و قاتلان شهید سلیمانی لبخند نزنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی و نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی دانشجویی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به اینکه تلاش انسان ها هیچ گاه بی جواب نمی ماند، اظهار داشت: تلاش هایی مانند ضربه زدن. در و این در بیشتر – بالاخره باز می شود و باید بدانیم که با تلاش مشکلات حل می شود و پیشرفت می کنیم.

وی افزود: باید در هر زمینه ای تلاش کنیم و با امید و ایمان به خدا باید بدانیم که نتیجه تلاش خود را خواهیم دید و هرگز دست از تلاش برنداریم.

امام جمعه یزد با اشاره به سیره پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: ضلالت پس از آشنایی، ضلالت در فتنه و پرخوری سه چیزی است که پیامبر برای امت خود از آن بیم داشت.

وی افزود: حتی یک انسان مؤمن و متدین نیز می تواند با تکبر یا با دوستان بی وفا، شناختی را که نسبت به دین کسب کرده از دست بدهد و این همان گمراهی بعد از آشنایی است.

ناصری ادامه داد: به فرموده پیامبر، اگر چیزی نامحسوس و غیرقابل باور به شخصی گفته شود و آن شخص بدون تحقیق آن را بپذیرد، آن شخص جاهل است و اگر این دروغ را به دیگری بگوید، آن شخص سفیه است.

امام جمعه یزد با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: در حوادث اخیر شاهد بودیم که چند نفر به راحتی سخنان کذب رسانه های غربی و دشمنان نظام را پذیرفتند و به مردم منتقل کردند و این تعداد نشان می دهد. اهمیت سخنان پیامبر

وی افزود: انسان نباید دین خود را به دنیا بفروشد و بدترین نوع آن این است که دین خود را به دنیا به مرد دیگری بفروشد.

ناصری با اشاره به موضوع طغیان گفت: طغیان نمی ماند و می رود، بلکه عصیان همیشه باقی می مانند و باید همواره به این نکته توجه داشت که در هنگام طغیان از مسیر حق و راه خدا منحرف نشویم.

امام جمعه یزد افزود: در تمام مراحل زندگی باید به خدا توکل کرد و از شیطان دوری کرد و یادمان باشد با اعمال گناه آلود خود به دشمنان و قاتلان شهید سلیمانی لبخند نزنیم.

باید بگویم؛ در پایان این نشست از بیش از 50 دانش آموز نخبه دانشگاهی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید