مجازات قاتلان شهید سلیمانی درخواست امت اسلام است

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798593

حجت الاسلام مشرفی گفت: مردم ایران خواهان مجازات قاتلان شهید سلیمانی هستند تا به سزای اعمال ننگین خود برسند که اگر به این موضوع رسیدگی نشود انتقام از دست امت اسلامی خارج خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هوارستان، حجت الاسلام محسن مشرفی امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) همیشه برای ما الگوی مظلومیت بوده است، گفت: الگویی برای مظلومیت فرهنگ اهل بیت(ع) است. -بیت (ع) و قرآن کریم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جایگاه کنونی ایران در منطقه و جهان مرهون ایثار و ایثار نشات گرفته از فرهنگ اهل بیت(ع) است، ادامه داد:

وی با تاکید بر اینکه اسلام سعادت دنیوی و اخروی دارد، گفت: اگر در اعمال ما مشکلی وجود داشته باشد، مسئول هستند وگرنه اسلام از خود مشکلی ندارد.

حجت الاسلام مشرف با تاکید بر اینکه مسئولیت محل عمل به اسلام و مصالح امت شهیدپرور است، افزود: مسئولیت محل اعمال سلیقه شخصی مردم نیست، مسئول نباید سلیقه ای را تعیین کند. اگر اسلام عمل شود مشکلات حل می شود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به برگزاری باشکوه هیئت های فاطمیه در استان، افزود: مراسمات خوبی نیز در مصلای المهدی بیرجند برگزار شد و این مراسم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی عمار انکلاب و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، صاحب الزمان، گفت: اخلاص، ایمان و ولایت باید برای نسل جدید الگو و تکثیر شود. در گام دوم انقلاب

حجت الاسلام مشرف گفت: هفته آینده میزبان آیت الله رجبی، رئیس مدرسه امام خمینی (ره) قم و جانشین آیت الله یزدی در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز 26 آذر سالروز اجرای طرح استعمار و گشایش ننگین حجاب در سال 1314 توسط رضاخان است، گفت: مردان و در خدمت سرمایه داری مدرن. شیران انقلاب و پاسداری مقدس نشان داده اند که الگوی سوم «زن نه شرقی نه غربی» است. زن مسلمان ایرانی داستان جدیدی را برای زنان سراسر جهان گشود و ثابت کرد که می تواند زن باشد، عفیف بود، محجبه و صادق بود و در عین حال در متن و مرکز بود.»

امام جمعه موقت بیرجند همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم کوم در 19 دی ماه 56 افزود: مردم کوم در خط مقدم حرکت های انقلابی علیه رژیم استبدادی پهلوی بودند.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به تشییع 250 شهید گمنام در کشور و چهار شهید گمنام در خراسان جنوبی در سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) یادآور شد:

وی با اشاره به تسخیر یک کشتی جنگی امارات توسط مجاهدین یمنی گفت: مردم یمن حدود هفت سال است که مورد حمله ائتلاف های عربی، یهودی و غربی به سرکردگی عربستان قرار دارند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: سعودی ها عملیاتی به نام طوفان قاطعیت را علیه مردم یمن به راه انداختند و می خواستند مجاهدین را ظرف چند روز شکست دهند اما در آن سال ها زنان، کودکان و مردم بی گناه زیادی در یمن، فقر، بیکاری و بی گناهی کشته شدند. کشتارها مردم بی گناه بر مردم این کشور مظلوم تحمیل شدند، اما مردم یمن تسلیم آنها نشدند و به آیه شریفه ایمان داشتند.

حجت الاسلام مشرف تاکید کرد: تسخیر ناو جنگی امارات توسط مجاهدان یمنی باعث ایجاد توازن نیروهای دریایی و ایجاد رعب و وحشت در بین صهیونیست ها و غرب شده است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا را قاتل و جنایتکار خواند، تاکید کرد که باید محاکمه و انتقام گرفت: آیت الله رئیسی خواستار محاکمه عادلانه برای بررسی جنایات جنگی دونالد ترامپ و مایک پمپئو شد. اسلام بیرون خواهد آمد.

باید بگویم؛ نمازگزاران بیرجندی پس از اقامه نماز جمعه 26 آذرماه سالروز طرح معروف حجاب گشایی رضاخان و تجدید میثاق با شهدای مسجد گوهرشاد برای پاسداشت ارزش های اسلامی به ویژه شئونات اسلامی از مصلای بیرجند تا میدان آدینه راهپیمایی کردند. حجاب.فاطمیون و زینبیه.

راهپیمایان شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اندیشه آمریکایی، ایران پر از بسیج است، پیام ملت ما شناخته شد و حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، انزجار خود را از این نقشه سر دادند.

همزمان با 15 دی 1342، با صدور حکم ننگین رضاشاه به حجاب اجباری، تعداد زیادی از زائران در مسجد گوهرشاد مشهد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید