شهید سلیمانی با تکیه بر مکتب ولایت، امت اسلامی را برای مبارزه با استکبار بسیج کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی، سخنگوی مقام معظم رهبری در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: و چون ستارگان درخشان بدرخشید، گفت: از یک سو مظهر مجاهدت و شهادت است و از سوی دیگر جلوه ای از عظمت و شکوه بشریت است و نام زیبای آنان در طول تاریخ می درخشد.

فاطمه زهرا(س) ستون بزرگی در دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و پیشگیری از انحرافات بود/ تأسیس حوزه علمیه تحولی اساسی در تاریخ اسلام ایجاد کرد.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه سیره فاطمیه رمز سعادت دنیا و ماوراء الله است، گفت: فاطمه زهرا(س) ستون بزرگی در پاسداری از مکتب اهل بیت(ع) و جلوگیری از انحرافات بود که زحمات زیادی به خرج داد. برای پاسداری از مکتب اسلام ناب محمدی

وی ادامه داد: در آستانه یکصدمین سالگرد تأسیس حوزه علمیه کوم که ریشه در اراک دارد، آیت الله عبدالکریم حائری که در اراک حضور داشت با تأسیس حوزه علمیه تحول اساسی در تاریخ اسلام ایجاد کرد. امروز باید توضیح داده شود، آنها باید با قدرت ادامه دهند.

امام جمعه اراک گفت: آیت الله ضیاءالدین عراقی یکی از برجسته ترین شخصیت های تاریخ اسلام و از ارکان فقاهت بود که در تاریخ اسلام الگوهای بسیاری داشت. کوشا و مراقب باشید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: در دی ماه حماسه های تاریخی و حماسی فراوانی وجود دارد که هر کدام درس های زیادی دارد که مهم ترین آن 18 دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی است. و ابومهدی المهندس این روزها را جشن بگیریم.

حماسه 9 دی توطئه های دشمنان و فریبکاران داخلی را باطل می کند

وی افزود: ملت ایران در 18 دی بر توطئه ها و آشوب های دشمنان در داخل و خارج و فریب خوردگان در داخل خط کشی کردند و با حضور خود در صحنه، نقشه های شوم دشمنان را خنثی کردند. ایران متعلق به انقلاب اسلامی و ولایت است.

دری نجف آبادی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار عزت، عزت، عزت و شجاعت است که در راه اسلام و ولایت برای زندگی پربرکت خود می جنگد و شهید سلیمانی تربیت شده مکتب امام حسین (ع) است. ) و فاطمه زهرا ع) و جانانا از مکتب اهل بیت (ع) و حریم اهل بیت (ع) و ولایت دفاع کرد و بدین ترتیب با سربلندی به شهادت رسید.

شهید سلیمانی با تکیه بر مکتب ولایت، امت اسلامی را برای مبارزه با استکبار بسیج می کند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: شهید سلیمانی با اتکا به مکتب ولایت و اطاعت از ولی فقیه، امت اسلامی را برای مبارزه با ظلم، استکبار و اسراف بسیج کرد و پرچم مکتب اسلام ناب محمدی را در جهان به اهتزاز درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهید سلیمانی با شکست همه راهبردهای منطقه ای جبهه استکبار و حامیان آن، سلطه طلبی و ضعف دشمنان را در برابر انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: استقبال باشکوه ملت ایران با تشییع و مراسم باشکوه طی دو سال گذشته نشان از عشق و ارادت ملت به مکتب و راه شهید سلیمانی است و مردم با آرمان های اسلام بیعت کرده اند. . انقلاب و عاقبت راه شهید سلیمانی و جبهه مقاومت برجسته شد.

حتی نجف آبادی گفت: ملت ایران علیرغم مشکلات اقتصادی به آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی پایبند است و این ایام فرصت مناسبی برای تبیین زندگی و مکتب شهید سلیمانی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد. جوانان با سیره و سیره شهدای مقاومت.

امام جمعه اراک گفت: یکی از نیازهایی که امروز با توجه به شرایط کشور باید به آن توجه شود، شناخت و استفاده صحیح از فرصت ها و مدیریت زمان برای استفاده حداکثری از شرایطی است که قرآن کریم بر این موضوع تاکید دارد. و هر ملت و جامعه ای که نتواند از فرصت ها و زمان به خوبی استفاده کند، به شدت آسیب خواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ای که شناخت دقیقی از شرایط و چشم انداز آینده نداشته باشد در اشتباه و حیرت است و مدیران جامعه اسلامی باید در شناخت و استفاده از فرصت ها اهتمام داشته باشند و بتوانند ابتکار عمل و هنرمندی داشته باشند. . از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید